استانی 01:59 - 01 اسفند 1398

دعوت به حضور حداکثری در انتخابات/مشارکت بیشتر آینده ای بهتر

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت تا خلق حماسه دوم اسفند ماه فرصت باقی است، مردم استان تهران خود را آماده حضور پای صندوق‌های رأی در دومین روز از آخرین ماه زمستان می‌کنند.

ساعت ۲۴ چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و طرفداران نامزدهای انتخابات از آن پس به تبلیغات دهان به دهان در محافل خصوصی خود روی آورده‌اند و ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای استان تهران نیز از شب گذشته تعطیل شده است، اما فارغ از تبلیغات و نیز انتخاب کدام نامزد، آنچه مهم است حضور حداکثری مردم در انتخابات است، حضوری که مورد تاکید مقام معظم رهبری، مراجع عظام و تمام دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی و افرادی که دل در گرو کشور دارند، قرار گرفته است.

دشمن قصد ایجاد فاصله بین ملت و انقلاب را دارد

با سابقه ترین امام جمعه کشور و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، نیز یکی از شخصیت‌هایی است، که بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید داشته است، وی که در این خصوص با خبرنگار مهر سخن می‌گفت، با مهم توصیف کردن شرکت در انتخابات اظهار داشت: حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی برای کشور آبرو خواهد شد.

آیت اله سید مرتضی محمودی گلپایگانی به تلاش‌های دشمنان برای القا وجود فاصله بین مردم و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان قصد ایجاد فاصله بین جوانان ایرانی و نظام را دارند، اما همواره با شکست مواجه می‌شوند، که نمونه این شکست‌ها را در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردیم.

وی افزود: امروز نیز علی رغم تمام دشمنی‌ها و شیطنت‌های دشمنان مردم در انتخابات حضور حداکثری خواهند داشت و دشمن را مأیوس می‌کنند، از تمام عزیزان، همراهان، مردم همیشه در صحنه به ویژه جوانان و آینده سازان می‌خواهم، با حضور پای صندوق‌های رأی در ساخت آینده‌ای بهتر برای کشور سهیم بوده و دشمنان را ناامید کنند.

حضور حداکثری نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز با بیان اینکه چشم دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی به انتخابات دوم اسفند ماه دوخته شده است، به خبرنگار مهر گفت: از مردم عزیز می‌خواهم تا با مشورت با افراد موجه و مورد اعتماد و تحقیق و بررسی، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و بصیرت خود را به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی ادامه داد: دشمنان در برجام بد عهدی خود را نشان دادند، تحریم و فشار اقتصادی وضع کردند، تا مردم را از نظام و انقلاب مأیوس و ناامید کنند، اما قطعاً شکست خواهند خورد و روز جمعه شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود، دشمن در پی ضربه زدن به نظام اسلامی است و باید با هوشیاری کامل، نقشه‌های بدخواهان انقلاب را نقش بر آب کرد.

دشمنان در دوم اسفندماه شکست دیگری از ملت ایران خواهند خورد

استاندار تهران نیز با تاکید بر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: همه باید سعی در برگزاری انتخابات مطلوب داشته باشیم، انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و قانون اساسی کشور ما انتخابات را مهم توصیف کرده است.

انوشیروان محسنی بندپی که در این خصوص با خبرنگار مهر گفتگو می‌کرد، نقش مردم در تعیین مشارکت سرنوشت خود را مؤثر دانست و افزود: بی طرفی تمام عوامل برگزاری انتخابات به عنوان امانتداران مردم، سبب فراهم شدن زمینه حضور بیش از پیش مردم در صحنه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم کشورمان در سال ۹۸ بیش از پیش مورد هجمه استکبار جهانی قرار داشتند، گفت: دشمنان انقلاب در این مدت که از پیروزی آن می‌گذرد، از هیچ توطئه ای علیه کشور فروگذار نکردند، ملت نشان دادند، که در تمام صحنه‌ها سربلند بوده و هرگز تسلیم دشمنان نشدند و در دوم اسفندماه نیز با حضور پرشور در انتخاب سرنوشتشان، بار دیگر به قدرت نمایی پرداخته و استکبار جهانی و بدخواهان ملت ایران را شکست خواهند داد.

نماینده عالی دولت در استان تهران افزود: بنده ضمن توصیه به خود و مسئولان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، از مردم و مسئولان استان تهران برای حضور حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه دعوت به عمل می آورم.

مشارکت مردم در انتخابات سبب برداشت مستحکم‌تر گام دوم انقلاب می‌شود

مدیر شهرک صنعتی سالاریه نیز در گفتگو با خبرنگار مهر به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت و تولید استان تهران از مردم و جامعه کار و کارگری این استان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد و افزود: انتخابات میدانی مهم برای حضور ملت ایران است، که حضور حداکثری مردم در آن، می‌تواند حماسه‌ای پربرکت را رقم زده، پیشرفت کشور را شتاب بخشیده و دشمنان را مأیوس کند.

غلامحسین هاشمیه اضافه کرد: با توجه به آغاز گام دوم انقلاب اسلامی امروز مراقبت از عزت و آبروی ملی در مشارکت بالای مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تجلی می‌یابد و این، سر انگشتان ملت ایران است که بار دیگر گره گشایی کرده و ۲ اسفند ۱۳۹۸ را در منظومه انقلاب اسلامی چونان ستاره‌ای روشن به یادگار خواهد گذارد.

وی تاکید کرد: صنعتگران عزیز و رزمندگان جنگ اقتصادی همگام و همراه با آحاد مردم، ضمن یادآوری درس‌های مکتب امام خمینی (ره) و با تأسی به خلف شایسته ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، روز دوم اسفند ماه امسال را روز امتحان الهی دانسته و با بصیرت و هوشیاری و گرامیداشت و پاسداشت یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در مسیر تحقق حماسه سیاسی، حضور حداکثری همه اقشار ملت در انتخابات گام برخواهند داشت و با حضور حداکثری بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب کوبیده و با ثبت حماسه‌ای یاد شهید دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه خواهند داشت.

حضور پرشور در انتخابات تجدید میثاق با ولایت است

نماینده مراجع معظم تقلید در جنوب تهران و استاد حوزه علمیه حوزه علمیه امام حسین (ع) تهران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حضور چندین میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دهنده روحیه اخلاص، تدین، ولایت مداری و انقلابی گری در این شهید و نیز تجدید میثاق دوباره ملت با ولایت و انقلاب اسلامی بود.

وی گفت: دوم اسفندماه نیز تجدید میثاق دیگری با ولایت، نظام و انقلاب اسلامی را شاهد خواهیم بود.

آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی عموم مردم ایران به ویژه استادان و طلاب حوزه‌های علمیه را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت کرد و اظهار کرد: استادان و طلاب حوزه علمیه امام حسین (ع) و نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) هم راه با سایر مردم، در انتخابات دوم اسفندماه شرکت می‌کنند.

به هر تقدیر زمان کمی تا افتخار آفرینی مجدد ملت قهرمان و غیور ایران اسلامی در روز سرنوشت ساز جمعه دوم اسفندماه باقی مانده است و مردم گرانقدر استان تهران و نیز سراسر ایران اسلامی بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.


10402527
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است