استانی 01:25 - 04 آذر 1393
در سال تحصیلی جدید صورت گرفت
مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان آمل از اعزام 800 دانش‌آموز آملی مقطع تحصیلی متوسطه در سال تحصیلی جدید به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دفاع مقدس خبر داد.

اعزام 800 دانش‌آموز آملی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمید محمدنسب شامگاه دو‌شنبه در نشست شورای آموزش‌ و پرورش شهرستان آمل، بیان داشت: آموزش پرورش یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های تربیتی است که نقش عمده‌ای در پرورش و آموزش آینده‌سازان کشورمان دارد. این دستگاه بزرگ در شهرستان آمل بیش از 58 هزار دانش‌آموز دارد.

مدیر آموزش ‌و پرورش شهرستان آمل با اعلام اینکه یکی از کارهای فرهنگی و مذهبی که به صورت سراسری در مدارس این شهرستان همانند مدارس مقطع متوسطه دیگر در حال انجام است اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور است، بیان داشت: سومین مرحله اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور بامداد سه‌شنبه در این شهرستان انجام شده که در آن 200 دانش‌آموز دختر به وسیله پنج دستگاه اتوبوس راهی این مناطق شدند.

این مسئول ادامه داد: در مرحله نخست این اعزام‌ها 400 دانش‌آموز پسر به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند و پس از آن طی دو مرحله 400 دانش‌آموز دختر هم به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور عزیمت یافتند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون مهم‌ترین خلأ موجود در واحدهای درسی در سطح آموزشی مسئله صنعت و کارآفرینی است با توجه به اینکه این شهرستان یکی از شهرهای شاخص شمال کشور در عرصه صنعت، تولید و صادرات محسوب می‌شود که وجود چهار شهرک صنعتی تاییدکننده این ادعا است.

محمدنسب با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان چهار مدرسه این شهرستان در کسب رتبه‌های برتر علمی استان مازندران، تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته آملی‌ها در کنکور سراسری گروه‌های مختلف درخشش بسیاری داشتند و دانش‌آموزان این شهرستان در المپیادهای متعدد نیز دارنده عنوان‌های زیادی هستند.


5263421
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است