وبگردی 21:25 - 21 تیر 1393
مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: تب تند مقاله‌نویسی در دانشگاهها عرق کرد/ سود پربهره محققان خارجی از "مقالات ایرانی" و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه علمی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:



تب تند مقاله‌نویسی در دانشگاهها عرق کرد/ سود پربهره محققان خارجی از "مقالات ایرانی"







متاسفانه در حوزه آموزش عالی فعالیت‌ها به سمت تحقیقات تئوری در حرکت است به همین دلیل هم اکنون شاهد ضعف فعالیتهای آزمایشگاهی و ارتباط با صنعت هستیم، حتی دغدغه اساتید و دانشجویان نیز بیشتر نوشتن مقالات ISI است و همین امر موجب شده که محققان سایر کشورها از این فعالیت تئوری ، محصول تولید کنند و سود پربهره ای را ببرند.





ضرورت انتخاب سرپرستی مستقل برای "دانشگاه علمی کاربردی"/ ادغام فنی و حرفه‌ای و علمی کاربردی بدون مجوز مجلس ممنوع است


 با توجه به گسترش فعالیت دو دانشگاه فنی حرفه‌ای و علمی کاربردی ضرورت دارد وزارت علوم سرپرستی مستقل برای دانشگاه علمی کاربردی انتخاب کند.





فهرست کالاها و اقدامات آسیب‌رسان اعلام می‌شود


 دماری گفت: بعد از دو سال فهرست کالاها و اقدامات آسیب‌رسان به زودی اعلام می‌شود.





ناسا وحشتناکترین "رویداد کیهانی" را رصد کرد + عکس


ناسا ویدئویی از شبیه سازی برخورد دو ستاره نوترونی منتشر کرده‌اند که نحوه تشکیل سیاهچاله را نشان می دهد.



منتخب پیامک‌های تبریک میلاد "امام حسن مجتبی (علیه السلام)"


نیمه رمضان،میلاد سبط اکبر پیامبر مکرم اسلام (ص) است.اورژانس IT پیامک های مناسب برای تبریک این روز را به شما کاربران گرامی تقدیم می کند.





مشارکت واحد علوم و تحقیقات در اجرای طرح‌های ملی پژوهشی-کاربردی با صنعت نفت


تفاهم نامه گسترش همکاری‌های مشترک آموزشی و پژوهشی بین واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه صنعت نفت در 12 ماده و به مدت 3 سال امضاء شد.





"اهدای خون" را به شب‌های قدر موکول نکنید / کاهش 20 درصدی "ذخایر خونی"


 "سازمان انتقال خون" با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و کاهش ذخایر خونی از مردم سراسر کشور خواست تا برای کمک به بیماران به پایگاه‌های اهدای خون مراجعه کنند.





شروع کلاس‌های تابستانی سال 93 "دانشگاه جامع" از امروز


 از امروز 21 تیر ماه کلاس‌های تابستانی ترمی و پودمانی "دانشگاه جامع علمی کاربردی" آغاز می‌شود.





طرح ایجاد "داروخانه‌های گیاهی" موفق نخواهد بود


 انجمن داروسازان با ایجاد داروخانه‌هایی به صورت مجزا برای ارائه فرآورده‌های گیاهی مخالف است چرا که میزان فرآورده‌های گیاهی محدود و اختصاص داروخانه‌ای تنها برای فروش این محصولات توان اقتصادی داروخانه‌ها را هم محدود می‌کند





ثبت نام 3 هزار و 221 داوطلب در "آزمون کارشناسی ارشد مجازی"/ 22 تیر ماه آخرین مهلت


 تا صبح امروز شنبه 21 تیر ماه 93 تعداد 3 هزار و 221 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد مجازی و پردیس خود گردان دانشگاه‌ها ثبت نام کردند.





جذب "تکنیسنهای اورژانس" تا پایان سال


صابری‌نیا از جذب نیروهای انسانی خبر داد و گفت: در حال حاضر مجوزهای استخدام در حال افزایش است که مطمئنا این جذب تا پایان سال انجام می‌شود.





عطاری‌ها مجرمان فروش "قرص متادون" هستند


دیناروند گفت: وجود قرص متادون در عطاریها، جرم مواد مخدر محسوب می‌شود و مشمول برخورد قضایی است.


4221140
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کوکو سیب زمینی مکزیکی غذایی خوشمزه، تنده و خیلی خوش عطر و بو است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی دیگر از پیامد‌های جذاب نسبیت زبانی، نقشی است که زبان در شکل دادن به چگونگی درک افراد مختلف از اطلاعات دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از قطعات فوق ایمنی در خودرو، ترمز است در مواردی احتمال دارد لنت ترمز تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد و با ارتعاش صدایی گوش خراش سبب ایجاد مزاحمت گردد. 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تسلا نابغه بزرگ قرن، با بهره‌گیری از ترفند‌هایی ساده، قوانین سنتی را زیرپا گذاشت و طولانی‌تر از آنچه تصور می‌شد زندگی کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خوردن انواع دسر‌های خوشمزه باعث می‌شود تا در مهمانی‌ها و جمع خانوادگی برای شما لحظاتی شیرین و آرامش‌بخش به ارمغان آورد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آشنایی بیشتر با محبوب‌ترین بازی‌های فکری در جهان که برای سرگرم‌شدن در دورهمی‌ها همیشه هیجان و جذابیت‌های خاص خود را دارند و باعث تقویت ذهن و حافظه هم می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین دستاوردهای باستان‌شناسی ایران، درحالی برای نخستین‌بار رونمایی شد، که با اعلام نتیجه مطالعه‌ها و آزمایش‌های انجام‌شده، تاریخ ایران با تحولاتی مواجه شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در برخی از سال‌ها ممکن است ماه رمضان با امتحانات دانش آموزان و دانشجویان همزمان باشد لذا برای بهره بردن از فواید این ماه و همزمان رسیدن به برنامه درسی لازم است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مهیار کلاس اول دبستان که بود، یک شب به من گفت مامان مگر نمی‌گویید شهدا زنده هستند؟ فقط یک بار به بابا بگویید بیاید مدرسه و من بابام را به بچه‌ها نشان بدهم، بعد دوباره برگردد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گردشگری مذهبی به عنوان یکی از مهم‌ترین زیر مجموعه‌های صنعت بزرگ و متنوع گردشگری جهانی از جایگاه ویژه‌ای در رشد اقتصادی کشورها به ویژه نواحی روستایی برخوردار است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است