استانی 00:35 - 26 مهر 1396
معاون آموزش و پرورش بوشهر:
بوشهر - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۶۰ درصد از مدارس استان تحت پوشش طرح حیاط پویا قرار دارند.

۶۰ درصد از مدارس استان بوشهر تحت پوشش طرح حیاط پویا قرار دارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، حسن قلندری در نشست تخصصی کارشناسان تربیت بدنی با بیان این نکته که یکی از اهداف این معاونت ایجاد فضایی شاد و روح بخش در مدارس و تقویت روابط انسانی و تقویت همکاری ها نهاد خانواده با مدرسه است اظهار داشت: در طول این ۴سال تلاش کرده ایم تا نرخ پوشش دانش آموزان در برنامه های مختلف بالا ببریم که امسال ۲۵ هزار دانش آموز در مسابقات شهرستانی و منطقه ای و ۳هزار نفر از دانش آموزان در مسابقات استانی حضور داشته اند.

وی بیان کرد: در این دولت و در دوره اول دولت تدبیر و امید طرح هایی مانند ویتامین دی، سفیران سلامت، المپیادهای درون مدرسه ای، طرح حیاط پویا، توسعه مراکز ساختار قامتی، طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان، سند تقسیم کار ملی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، غربالگری ژنتیک صورت گرفته است که تاثیر بسیار بسزایی بر ساحت زیستی  و بدنی و هم چنین روحی و روانی دانش آموزان داشته است.

وی ادامه داد: نرخ پوشش دانش آموزی در مقوله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز به ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

قلندری با بیان اینکه ۶۰ درصد از مدارس استان تحت پوشش طرح حیاط پویا قرار دارند، گفت: این طرح، کار شاداب‌سازی آموزشگاه را انجام می‌دهد و همچنین سواد حرکتی در دانش آموزان را بالا می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه برنامه‌های این معاونت در مدارس و آموزشگاه‌ها ۴۵۰ مربی تربیت بدنی و ۱۳۰ مربی بهداشت فعال هستند.


9484030
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است