استانی 22:06 - 11 اسفند 1393
به برکت حضور 4 لاله زهرایی در مازندران برگزار می‌شود
وداع عاشقانه با کبوتران گمنام حریم بقیع در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار می‌شود.

وداع عاشقانه با فرزندان گمنام انقلاب در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، با وجود اینکه سال اتمام جنگ وارد 27 سالگی شد، عطر و بوی فرزندان غریب امام راحل هرچند وقت یک‌بار هوای شهرها را خوشبو از مهری خدایی می‌کند و این استخوان‌پاره‌های هستند که در فضای غبارآلود، رباینده‌ترین وسایل ارتباطی مهمان هر قشری می‌شوند.

ایرانی، فرزندش را دوست دارد و برای او استخوان‌پاره‌هایی که، حتی ذره‌ای از گرد وجودی یک شهید را هم بیاورند، مثل پروانه گرد او حلقه می‌زند و برایش سوگ‌نامه مقاومت می‌خواند.

امسال، مازندران به همت سردار خاکی‌پوش نسل خاکریز، سیدمحمد باقرزاده که محاسنی در عرصه تفحص سپید کرده، چندین بار میزبان فرزندان گمنام خویش بود، در سالی که یک رکن آن مزین به فرهنگ است، تنها همین استخوان‌پاره‌ها توانستند بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی را در مدارس و دانشگاه‌ها رقم بزنند.

از اشک‌های دختران و پسران دانشجو با قیافه‌های به ظاهر غلط‌انداز که همیشه با تعبیری اشتباه فکر می‌کنیم که آنان از دایره حماسه و عشق جا افتاده‌اند، نمایان بود که چقدر یک شهید، آن هم از نوع گمنامش می‌تواند اثرگذارترین چهره فرهنگی در جامعه باشد، چقدر یک شهید می‌تواند محرم‌ترین فرد در دل‌های پاک‌ترین جوانان شود.

بازهم باری دیگر قرار است در آستانه ایام فاطمیه یا همان ایام بی‌مادری شهدا، مازندران، دیار 10 هزار و 400 آلاله گلگون کفن، مدرسه عاشقی فدائیان لشکر ویژه 25 کربلا، آن هم در حسینیه‌ای خاطره‌انگیز، میزبان وداع با چهار کبوتر گمنام باشد.

این برنامه به همت همه جوانان، همه عاشقان شهدا روز سه‌شنبه، 12 اسفند بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه به‌یادماندنی عاشقان کربلای ساری قرار است برگزار شود که حضور عاشقانه مردم باری دیگر پیوند عاطفی و معنوی با شهدا را رقم می‌زند.

به گزارش فارس، قرار است این چهار شهید در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مازندران تشییع و خاک‌سپاری شوند.


5961260
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است