استانی 20:41 - 27 اردیبهشت 1397

طرح‌های ویژه مشاغل خانگی در روستاهای ایوان کی و گرمسار اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر عصر پنج‌شنبه در شورای اداری گرمسار به میزبانی فرمانداری شهرستان، ضمن اشاره به اجرای طرح مشاغل خانگی در روستاهای محروم بخش مرکزی گرمسار، تأکید کرد: این طرح نیازمند همراهی و مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط است تا شاهد افزایش اشتغال و همچنین ماندگاری روستائیان به‌خصوص در مناطق محروم باشیم.

وی افزود: مشاغل خانگی روستاهای محروم یکی از محورهای توسعه است که خوشبختانه در گرمسار اجرای طرح تسهیلات برای مشاغل خانگی مصوب و طی سه تا چهار ماه آتی می‌بایست اجرایی شود تا شاهد رفع مشکل بخشی از مردم روستاهای بخش مرکزی گرمسار و ایوان کی باشیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، گفت: این نهاد همچنین به‌مثابه مجری طرح‌های توسعه مشاغل خانگی در روستاهای محروم ایفای نقش کرده و از اجرای طرح‌های روستایی حمایت می‌کند تا شاهد رفع محرومیت که همانا شعار اصلی ستاد فرمان امام است، تحقق یابد.

مخبر بیان کرد: روش ستاد فرمان امام خمینی(ره) برای اشتغال روستایی در مناطق محروم ارائه تسهیلات کم‌بهره و ارزان‌قیمت به متقاضیان واجد شرایط و حمایت از آن‌ها است.

وی افزود: این نهاد همچنین توسعه را تنها در ارائه تسهیلات مشاغل خانگی نمی‌بیند و بر همین اساس در منطقه ایوان کی دو مدرسه شش کلاسه و یک دارالقرآن احداث خواهد شد.


9781893
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است