اجتماعی 15:17 - 03 آذر 1393
شهرری- ایرنا- مدیربهزیستی شهرستان ری گفت: کودکی از حساس ترین دوران زندگی است و توجه به امرتربیت اسلامی و تقویت بینه فرهنگی باید از این دوره آغاز شود.

به گزارش روزدوشنبه ایرنا ، 'محمد حسین همتی' درآیین اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی و نخستین جشنواره یاوران نماز کودکان مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی ری که در سالن اجتماعات شهدای دولت آباد برگزارشد، اظهارداشت: علاقه به یادگیری و انعطاف پذیری در مرحله خردسالی و قبل از قدم گذاشتن به دبستان بیشتراست و از این بابت همه معلومات، و ویژگی های اخلاقی که در این دوره به دست می آید، ریشه دار و محکم در روح کودک باقی می ماند.



وی با تاکید براینکه بنای اصلی شخصیت و چارچوب وجودی هرفرد در کودکی شکل می گیرد، افزود: برای داشتن فرزندان سالم باید آموزش مفاهیم دینی را از مهدهای کودک شروع کنیم و منتظر گذر زمان نبود چرا که فردا دیر است.



همتی با تصریح بر اینکه اساس و پایه اصلی شکل گیری شخصیت انسان در دوران هفت سال اول زندگی است، تاکید کرد: این همان دوران حساسی است که کودک در کنار والدین به سر می برد وهر آنچه که از کودکان خود انتظار انجام آن را داریم باید درعمل به فرزندانمان آموزش دهیم.



بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم که 47 کودک و بیش از30 مدیر، مربی مهد کودک های تحت پوشش بهزیستی ری حضور داشتند ، دبیر شورای فرهنگی بهزیستی ری ضمن بیان عملکرد حوزه فرهنگی ، از استقبال مدیران ومربیان و کودکان مهدهای کودک خصوصی تحت پوشش بهزیستی و همکاری خوب ستاد اقامه نمازشهرستان در اجرای هرچه بهتر این جشنواره قدردانی کرد.



منیره اسادات رضوی پور هدف از برگزاری جشنواره قرآنی را ترویج آموزه های قرآنی و نماز در بین کودکان ذکرکرد و افزود: در این جشنواره 200 کودک چهار تا شش سال در دو بخش انفرادی و گروهی در رشته های حفظ سوره های کوچک قرآن کریم و دکلمه مذهبی ، حدیث و پیام های قرآنی، اذان، برپایی نمازجماعت، تواشیح، سرودهای دسته جمعی و دعای فرج و اجرای نمایش سپاسگزاری از نعمت های خداوند ، با یکدیگر به رقابت پرداختند.



این گزارش حاکیست، در پایان برنامه اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی و نخستین جشنواره یاوران نماز به نفرات برتر در هربخش گروهی و یا انفرادی که از سوی داوران مشخص شده بودند جوایزی اهدا شد.



1194 / 1417/1724/

انتهای پیام /*


5260156
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله است نه پاک کردن صورت مساله.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی طی یک عملیات در محور قم به تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه بیش از ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون نظارت دیوان عالی کشور گفت: ۱۰۰ درصد ابلاغ‌های دیوان عالی کشور به صورت الکترونیکی است چرا که دادرسی در دیوان به صورت غیر حضوری و از قبل آماده شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رفتار و عملکرد پلیس باید به گونه‌ای باشد که فرصت تهدید را از دشمنان بگیرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و اربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است