استانی 12:45 - 14 فروردین 1399

بیماران کرونایی بی‌بضاعت در اصفهان وجهی پرداخت نمی کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الله غلامی عصر روز چهارشنبه در حاشیه بیست و یکمین جلسه این ستاد اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد شناسایی بیماران بی‌بضاعت در دستور کار واحدهای درمانی قرار دارد تا هزینه‌های آنها به صورت صد در صد توسط علوم پزشکی و نهادهای مربوطه پرداخت شود و وجهی از آنها گرفته نشود.

وی افزود: در جلسه امروز طرحی از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای وضعیت استان در چهار مرحله پیشگیری، آمادگی مقابله و بازسازی ارائه شده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا ادامه داد: اکنون استان در مرحله مقابله با بیماری قرار دارد و مقرر شد این طرح با روسای کمیته‌های مربوطه مطرح و بررسی و در جلسه بعد نهایی شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با طرح ارائه شده علوم پزشکی و نقظه نظرات صاحب نظران، طرحی برای ادامه مقابله و بازسازی در استان اجرا شود.

غلامی با اشاره به گزارش‌های رسیده از استان برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین گفت: از روز گذشته تاکنون مردم همکاری و همراهی خوبی در عمل به توصیه‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی داشته‌اند.

وی به ادامه اعمال قانون برای خودروهای زوج و فرد از ۱۴ تا ۲۰ فروردین اشاره کرد و گفت: تردد بین استانی همچنان ممنوع است و خودروهای غیراستانی بازگردانده می‌شوند.

وی به ادامه ممنوعیت تردد بین شهری خودروهای غیربومی در استان اشاره و اضافه کرد: تردد در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و فضاهای فرهنگی و گردشگری استان تا ۲۰ فروردین ممنوع است.

غلامی درباره وضعیت فعالیت اصناف تصریح کرد: اصناف همچنان مطابق دستورالعمل ابلاغ شده باید عمل کنند و تنها صنوف بهداشتی و درمانی، تولید و توزیع کنندگان مایحتاج عمومی مردم مجاز به فعالیت هستند و سایر صنوف تا بیستم تعطیل خواهند بود.

وی در پاسخ به وضعیت مراکز درمانی استان گفت: وضعیت مطلوب است زیرا تخت خالی و امکان پذیرش بیماران وجود دارد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری بیماری کرونا افزود: هیچ مشکلی در ارتباط با توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در مراکز درمانی استان وجود ندارد.


10466160
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است