گوناگون 09:55 - 05 فروردین 1398

آمادگی کامل تیم های بهداشتی در مناطق سیل زده شمال کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رئیسی، گفت: همزمان با آغاز سیل در استان‌های گلستان و مازندران، حوزه‌های مختلف معاونت بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی این دو استان وارد کار شدند و ضمن حضور در مناطق سیل زده در خدمت رسانی به هموطنان اقدام کردند.

وی ضمن اشاره به حضور کارشناسان امور بیماری‌ها در منطقه، افزود: هیچ گونه بیماری واگیر در مناطق سیل زده گرارش نشده و اوضاع کاملاً تحت کنترل است.

رئیسی اظهار کرد: کارشناسان بهداشت محیط که طی برنامه سلامت نوروزی در آماده باش کامل بودند، همزمان با وقوع سیل وارد عمل شده و موارد بهداشت محیطی در منطقه را تحت کنترل قرار دادند.

وی ضمن اشاره به فعالیت گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و گلستان در مناطق سیل زده، عنوان کرد: تشکیل کمیته حمایت‌های روانی، اجتماعی با هدف هماهنگی‌های لازم جهت مداخلات سلامت روان و اعزام کارشناسان سلامت روان به مناطق سیل زده جهت کمک و ارائه خدمات سلامت روان به افراد آسیب دیده از اقدامانی است که در حال انجام است.

معاون وزیر بهداشت در پایان تاکید کرد: با توجه به آسیب‌های وارده به خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی منطقه، پس از عادی شدن اوضاع، اقدامات لازم جهت برآورد خسارات و بازسازی و نوسازی این مراکز انجام خواهد شد.


10086983
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است