اجتماعی 13:59 - 22 مرداد 1399

پرداخت هزار میلیارد اوراق به بنیاد شهید برای تسویه با بیمه دی

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی ظهر امروز در سومین همایش تشکل های شاهد و ایثارگر، گفت: ما در تنظیم آیین نامه ما مشکلات جدی داشتیم. به عنوان مثال در موضوع استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران کم کاری ها شده که با کمک تشکل ها می تواند جبران شود. تشکل ها پیشران دستیابی به اهداف بنیاد شهید هستند.

وی افزود: تشکل ها به عنوان موثرترین نهاد کمک کننده به بنیاد شهید هستند و من در دوره خود مستقیماً از کمک آن ها استفاده خواهم کرد. تا به امروز زمین برای ۱۸ هزار مسکن ایجاد شده و هدف گذاری ما رساندن این احد تا به رقم ۳۰ هزار تا پایان سال است اما جای تشکل ها در این زمینه خالی است. تقاضای من این است که تشکل های استانی بنیاد شهید فعال شود تا بتوان از ظرفیت آن ها استفاده کرد.

رئیس بنیاد شهید تصریح کرد: از تشکل ها می خواهیم برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه ویژه ای در نظر بگیرند. تشکل ها رسالت انتقال پیام انقلابی امام خمینی (ره) را برعهده دارند. در حوزه بهداشت و درمان نیز می خواهم تا تشکل ها آسیب های ایثارگران در این حوزه ها را بررسی و با همکاری معاونت بهداشت بنیاد شهید نسبت به حل آن اقدام کنند.

اوحدی ابراز داشت: در تفاهم نامه اخیر ما با وزارت صمت موضوع خودروهای جانبازان بحث و تفاهم نامه‌ای نیز در این زمینه امضا شد. هرچند که امروز جانشین این وزارت خانه از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد کسب نکرد اما تفاهم نامه ما به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی جلسه اخیر با آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، ایشان گفتند که تا تاریخ ۲۶ مرداد ماه صبر کنیم و تا هفته آینده منابع مالی برای پرداخت ذخیره مرخصی ایثارگران نیز پرداخت خواهد شد.

اوحدی خبر داد: به علاوه رئیس سازمان برنامه و بودجه وعده دادند که هزار میلیارد تومان اوراق برای تسویه بنیاد شهید با بیمه دی طی دو روز آینده به بنیاد داده خواهد شد.


10664252
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا شنبه ۰۱ اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تیم جنایی برای حل معمای مرگ مرموز مرد میانسالی که پس از سفر به تهران جان باخته است به دنبال دستگیری راننده‌ای هستند که وی را به پایتخت رسانده بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» کولیوند در دیدار با رئیس دفتر نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران گفت: نهاد‌های بین المللی در برابر جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نقض حقوق بشردوستانه در غزه ورود جدی کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است