استانی 15:02 - 26 مهر 1397
دبیر ستاد مردمی استقبال از زائران پاکستانی اربعین حسینی گفت: با توجه به حجم بالای ورودی زائران پاکستانی به استان سیستان و بلوچستان در زمینه اطعام زائران نیازمند یاری مردم هستیم.

درخواست کمک برای اطعام زائران پاکستانی در مرز سیستان و بلوچستان

به گزارش ایسنا، بختیاری افزود: تاکنون بیش از 1500 نفر جهت خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی اربعین حسینی به عنوان خادم افتخاری در پایگاه اینترنتی ستاد نام نویسی کرده‌اند که بخشی از آنها خدمت‌رسانی را بر عهده دارند و به نوبت جایگزین می‌شوند.

وی ادامه داد: 6000 زائر پاکستانی اربعین حسینی در قالب 103 دستگاه اتوبوس وارد سیستان و بلوچستان شده‌اند و مورد استقبال ستاد مردمی قرار گرفتند.

دبیر ستاد مردمی استقبال از زائران پاکستانی اربعین حسینی افزود: حدود 5000 نفر از این زائران که از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد خاک ایران شده‌اند در حال حاضر در زائرسرای امام رضا(ع) اسکان دارند و مابقی زائران در همان میرجاوه اسکان موقت داده شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای ورودی زائران پاکستانی به استان در زمینه اطعام زائران نیازمند یاری مردم هستیم و مردم عزیز می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به صورت حضوری در زائرسرا و کمک‌های غیرنقدی خود را از طریق پایگاه اینترنتی www.40054.ir اهدا کنند.

انتهای پیام


9946576
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است