استانی 02:31 - 27 تیر 1396
معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان:
خرم‌آباد- معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از آمادگی ۱۲۰ هیئت مذهبی شاخص برای برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق (ع) در این استان خبر داد.

۱۲۰ هیئت مذهبی مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) را برگزار می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد غلامی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران از آمادگی ۱۲۰ هیئت مذهبی شاخص برای برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق (ع) در این استان خبر داد و گفت: هیئت های مذهبی و کانون مداحان مراسم عزاداری را با هماهنگی این اداره کل در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، با حضور سخنوران برجسته و مداحان در سراسر استان برگزار می‌کنند.

وی افزود: اعزام مبلغ به مساجد، نصب بنر و پلاکارد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری جلسات هماهنگی، از مهمترین برنامه‌هایی است که به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری در مساجد و هیئت های مذهبی و مراسم دسته ­روی هیئت های مذهبی همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق(ع) از دیگر برنامه ­های اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان است.


9269656
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است