اجتماعی 16:14 - 05 آذر 1394
در نشست مسوولان وزارتخانه‌های بهداشت و رفاه صورت گرفت؛
مجتمع سازمان تامین اجتماعی از آخرین ساعت های چهارشنبه چهارم آبان‌ماه تا ساعتی از بامداد پنج شنبه میزبان نشست مسئولان عالی وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود تا با همفکری و همدلی به راه‌های برون رفت از مشکلات طرح تحول سلامت بپردازند.

تشکیل 3 کارگروه برای برون رفت از مشکلات طرح تحول سلامت

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی که پیش از این ضمن تصریح بر صیانت از حقوق این سازمان، عدم وجود شکاف در بین دو وزارتخانه و متولیان طرح تحول سلامت را مورد تاکید قرار داده بود، در این باره گفت: این نشست با حضور جناب آقای دکتر ربیعی، جناب آقای دکتر هاشمی و مسئولان ارشد دو وزارتخانه در جوی کاملا صمیمی و همراه با همدلی برگزار شد و تا ساعتی از بامداد امروز پنج شنبه بطول انجامید.

وی با اعلام این که مسولان هر دو وزارتخانه، شأن حضور و مسئولیت خود را متعلق به ملت عزیز دانسته و از ضرورت حل مسائل و مشکلات به نفع مردم، سخن به میان آوردند، افزود: در این نشست، مسائل فی مابین بطور شفاف مطرح و مقرر شد با تشکیل سه کارگروه ویژه، مسائل بررسی و راه حل‌های لازم استخراج و عملیاتی شود.

نوربخش ادامه داد: کارگروه پیگیری پرداخت بدهی بیمه‌ها به مراکز درمانی دانشگاه‌ها، کارگروه کنترل مصارف درمانی و دارویی و همچنین کارگروه هماهنگی میان معاونین دو وزارتخانه به عنوان سه کارگروه مصوب نشست یاد شده هستند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، افزود: همچنین مقرر شد با هدف ایجاد هماهنگی‌های بیشتر و تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های مشترک دو وزارتخانه تا دو هفته آینده همایشی با حضور مسئولان وزارتخانه‌ها، تمام دست اندرکاران طرح تحول سلامت، مدیران استانی بیمه‌ها و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شود.

نوربخش در پایان اظهار داشت: طرح تحول سلامت مهم‌ترین طرح دولت جناب آقای دکتر روحانی در بعد سیاست داخلی است و هیچ مسئله‌ای نباید مانع اجرای آن شود.

وی گفت: در سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی، مسئولان و متولیان حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با همدلی و همزبانی در جهت ارتقای کیفیت خدمات به مردم و رفع موانع موجود تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام


7432109
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: با توجه به حجم سنگین ترافیک محور چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تردد همه وسایل نقلیه از پل زنگوله به سمت تهران یک طرفه خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر پویش فرهنگی بهار قرآن، بهار ایران در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: هنوز ۹۸۰ هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر ضمن تشریح خدمات هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳ اعلام کرد که بیشترین عملیات‌های کوهستان در استان‌های فارس، مازندران و ایلام به وقوع پیوسته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زورگیران اتباع خارجی در غرب استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان دادگستری بین‌المللی با صدور حکم موقت از رژیم صهیونیستی خواست تا اقدامات لازم برای در زمینه توقف نسل‌کشی در نوار غزه و ارسال نامحدود کمک‌های بشردوستانه اتخاذ کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۱۰۰ میلیون هکتار از اراضی کشور که فاقد تصاویر هندسی اصلاح شده بودند در سال ۱۴۰۲ تبدیل به ارتوفتو کردیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با آغاز تعطیلات سال نو، مورد استقبال گردشگران نوروزی علاقمند به علوم نجوم قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: ۵ نقطه محوری شهر تهران میزبان کلان پروژه‌های شهرداری در ماه رمضان و عید نوروز هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از آخرین وضعیت جاده‌های کشور خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است