استانی 17:04 - 10 آبان 1393
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: ترویج اعتقادات دینی بهترین فعالیت در چارچوب پدافند غیرعامل است.

ترویج اعتقادات دینی بهترین فعالیت در چارچوب پدافند غیرعامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جهان دیماز بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه دشمن همیشه در کمین است، اظهار داشت: باید موضوع پدافند غیرعامل را به صورت جدی در برنامه کاری داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه پدافند غیرعامل فقط مختص نیروهای نظامی و انتظامی نیست، ادامه داد: پدافند غیرعامل برای تمام قسمت‌های کشور بوده و در هر زمان و مکان باید به آن توجه ویژه شود.

دیماز در تعریف پدافند غیرعامل، گفت: اقدامات غیرمسلحانه در مقابل تهاجم دشمن برای دفاع و از حراست دین و تجهیزات نظامی و تاسیسات مورد نیاز کشور رویکردهای پدافند غیر عامل است.

این فرمانده نظامی واقعه عاشورا را یکی از عوامل مهم پدافند غیرعامل عنوان و خاطرنشان کرد: اعتقادات دینی مردم را برای جلوگیری از آسیب‌های فرهنگی دشمن ترویج دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه با اشاره به تجزیه ناپذیر بودن امنیت ملی در پدافند غیرعامل عنوان کرد: برای حفاظت از امنیت ملی و حفظ سیستم اقتصادی و استقلال حاکمیت کشور برای دفاع از دستاوردهای نظام پدافند غیرعامل مورد توجه قرار گیرد.

وی حفاظت از نیروی انسانی را یکی از عامل مهم در بحث پدافند غیرعامل برشمرد و افزود: نیروی انسانی باارزش‌ترین سرمایه ملی هر کشور است که شرایط و مکان مناسب در مقابل با دشمن را فراهم می‌سازد.

دیماز در پایان حفظ تسلیحات گران‌قیمت، حفظ مراکز حیاتی و سیاسی و نظامی در برابر حملات دشمن در شرایط بحران را از دیگر عوامل مهم پدافند غیرعامل عنوان کرد.


5092162
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است