ورزشی 06:50 - 25 مرداد 1399
دبیر فدراسیون بسکتبال ایران گفت: برای اینکه تیم‌های نهایی برای فصل جدید لیگ را اعلام کنیم، ناظرین فدراسیون باید امکانات باشگاه‌ها را بررسی کنند.

کلاهی: قبل از آغاز لیگ بسکتبال امکانات تیم‌ها بررسی می‌شود

به گزارش ایسنا، طبق اعلام فدراسیون بسکتبال ایران، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در صورت مناسب بودن شرایط از مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، اما با وجود اعلام این تاریخ، فعلا مسائلی چون تعداد تیم‌های شرکت کننده در این فصل مشخص نشده است. البته فدراسیون تاکید کرده است که این تاریخ در صورت صلاحدید ستاد ملی مبارزه با کرونا قابل تغییر خواهد بود.

شبنم کلاهی دبیر فدراسیون بسکتبال ایران نیز در این‌ مورد و در خصوص تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ، به ایسنا گفت: فعلا تعداد تیم‌ها مشخص نیست چون فدراسیون در حال تلاش است تا از نظر کیفی و امکانات تیم‌هایی را که برای حضور در رقابت های لیگ اعلام‌ آمادگی کرده‌اند را بررسی کند تا سطح لیگ از نظر کیفی دچار افت نشود.

او افزود: برای پیش بردن اهداف خود جدول زمانبندی برنامه‌ها را تنظیم کرده‌ایم تا با سرعتی قابل قبول، به مسائل مختلف از جمله همین بحث تعیین تکلیف کردن تیم ها و ... رسیدگی کنیم. برنامه‌ها در مسیر درست پیگیری می‌شوند و قطعا سعی می‌کنیم در زمان خوبی به خواسته‌های خود برسیم.

دبیر فدراسیون بسکتبال، با بیان اینکه تیم‌های قابل توجهی اعلام آمادگی کرده‌اند، تصریح کرد: تیم‌های مختلف برای حضور در لیگ با فدراسیون مکاتبه داشته‌اند، اما از نظر ما تنها بحث‌ اعلام مکتوب‌ کافی نیست و ناظرین فدراسیون باید از امکانات تیم‌های مختلف بازدید کنند تا اگر ظرفیت‌های آن‌ها در حد استاندارد مد نظر فدراسیون یا نزدیک به سطح استاندارد بود، آنگاه آنها را در قرعه‌کشی لیگ شرکت دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم پتروشیمی نهایتا در لیگ خواهد ماند یا خیر؟ توضیح داد: فدراسیون و شخصا خودم از راه‌های مختلف و مذاکرات متعدد پیگیر شرایط این تیم با سابقه هستیم تا ان‌شاءالله برای فصل پیش رو نیز شاهد حضور چنین تیم‌های ریشه‌داری در لیگ باشیم. فدراسیون تعامل خوبی با باشگاه‌ها دارد و امیدواریم که پتروشیمی در لیگ تیمداری‌ کند.

انتهای پیام


10666970
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است