استانی 19:14 - 01 اردیبهشت 1400
ایسنا/خوزستان مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از سازمان لیگ خواست که در صورت امکان بازی ها را همزمان برگزار کنند تا نتایج غیرفوتبالی رقم نخورد.

سعید لطفی: بازی‌های لیگ همزمان برگزار شوند

سعید لطفی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان، با تسلیت درگذشت نادر دست نشان به خانواده این مرحوم و جامعه فوتبال، اظهارکرد: شناخت کافی از مس داریم. تیمی بسیار خوب و با کادرفنی خوب، باشخصیت و با دانش است. می دانیم بازی سختی داریم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ما هم تیم جوان، با انرژی و با انگیزه ای داریم و قطعا بازی برای هر دو تیم نفت و مس سخت است اما تمام تلاش مان را می کنیم که دل هواداران را شاد کنیم و از این بازی هم دست پر خارج شویم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از سازمان لیگ که خیلی زحمت می کشد هم یک درخواست داریم و این است که اگر می توانند بازی ها را همزمان برگزار کنند زیرا تیم های بالا و پایین جدول در شرایطی هستند که این تصمیم در نتایج بازی ها تاثیرگذار است و می تواند باعث شود که حداقل نتایج غیرفوتبالی رقم نخورد. همچنین امیدوارم گروه داوری هم فردا روز خوبی و همراه با حداقل اشتباه را داشته باشد.

وی در پایان نیز عنوان کرد: برای بازی فردا عسکری و احمدی مصدوم هستند و آن ها را نداریم ولی سایر بازیکنان را در اختیار داریم و امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی باشد.

انتهای پیام


11035959
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است