استانی 14:09 - 07 دی 1393
مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: تندیس کنگره پیشمرگان کرد مسلمان آماده نصب است و در ایام مبارک دهه فجر رونمایی می‌شود.

تندیس کنگره پیشمرگان کرد مسلمان آماده رونمایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، لیلا آژیر ظهر امروز در کمیته بانوان ستاد کنگره ملی پیشمرگان کرد مسلمان که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: این کنگره که 22 اردیبهشت ماه امسال در سنندج برگزار می‌شود که برنامه‌های این کنگره با یک ستاد استانی به ریاست استاندار کردستان و با تشکیل کمیته‌های مختلف با همکاری ادارات استان برنامه‌ریزی می‌شود.

وی افزود: کلیپ این کنگره نیز آماده شده و ادارات مختلف به ویژه اعضای کمیته بانوان این ستاد باید سعی کنند فعالیت‌های محوله را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری باید در خصوص فضاسازی شهر اقدامات لازم را انجام و ادارات ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی استان نیز نسبت به تهیه محتوا و انتشار بنر اقدام کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان طراحی و تدوین پوستر متناسب با کنگره و همچنین دیدار با خانواده زن شهدای پیشمرگ کرد مسلمان را از برنامه‌های این کمیته عنوان کرد.

مسئول کمیته بانوان ستاد گرامیداشت پیشمرگان کرد مسلمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه 13 زن پیشمرگ مسلمان کرد در استان وجود دارد، افزود: تجلیل از خانواده این 13 زن در دستور کار برنامه‌های کمیته بانوان استان است.

ناهید منصوری تهیه و تامین جوایز برای تجلیل از این زنان را نیازمند همکاری بنیاد شهید دانست و گفت: 14 مادر شهید پیشمرگان کرد مسلمان هم شناسایی شده‌اند که از آنها تجلیل شود.

وی همچنین ضمن گرامیداشت نهم دی بیان کرد: نهم دی ماه روز بصیرت و آگاهی ملت ایران است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران روی داد و مردم ما آگاهانه با حضور خود وحدت و انسجام خویش را به جهانیان ثابت کردند و در برابر توطئه و فتنه دشمنان اسلام ایستادند.

وی در پایان همیاری و همراهی بانوان این مرز و بوم با رزمندگان دوران جنگ را گام ارزشمندی از سوی بانوان استان خواند و اضافه کرد: بانوان ما همواره نشان داده‌اند که از هیچ تلاشی در جامعه برای دفاع از میهن و انقلاب اسلامی ایران دریغ نخواهند کرد.


5501504
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است