گوناگون 11:47 - 01 آذر 1393
سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید با کنایه به شاگرد پیشین خود او را یکی از معدود کسانی دانست که رونالدو را بنده نهایی ارزشمند‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال نمی‌دانند.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی به اظهارات اخیر ژابی آلونسو، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ در گفت‌وگویش با نشریه بیلد واکنش نشان داد و او را جزو معدود کسانی دانست که معتقدند امسال کریستیانو رونالدو توپ طلا را نمی‌برد.



با وجود تأکید آلونسو بر سوء برداشت رسانه‌ها از گفته‌های وی در مقایسه شایستگی مانوئل نویر و کریستیانو رونالدو برای کسب توپ طلا، کارلتو هم به صف کسانی پیوسته است که فکر می‌کنند او شانس دروازه‌بان بایرن مونیخ را بیشتر از رونالدو می‌داند.



کارلتو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم برابر ایبار در هفته دوازدهم لالیگا اظهار داشت: من حرفه‌هایی را که آلونسو زده است، شنیده‌ام و فکر می‌کنم که فقط یک عقیده شخصی است. من دوست ندارم درگیر چنین حواشی بشوم چون آلونسو فقط عقیده شخصی‌اش را گفت. به عقیده من کاملاً مشخص است که آلونسو یکی از معدود کسانی است که فکر می‌کنند کریستیانو توپ طلا را نمی‌برد. البته این طرز تفکر او هم طبیعی است، چون مانوئل نویر هم‌تیمی‌اش است.



کارلتو افزود: در مورد توپ طلا سال گذشته هم حرف و حدیث‌هایی وجود داشت اما حتی اگر من امسال سرمربی رئال مادرید نبودم باز هم سخت بود فکر کنم که کسی جز کریستیانو رونالدو امسال برنده توپ طلا می‌شود. بعضی از مردم فراموش کرده‌اند که رونالدو امسال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و 17 گل زد. بیایید درباره توپ طلای سال بعد حرف بزنیم.



آنچلوتی درباره مصدومیت لوکا مودریچ، هافبک کروات کهکشانی‌ها که هفته گذشته در جریان دیدار دوستانه تیم ملی کشورش و ایتالیا در انتخابی یورو 2016 مصدوم و خانه‌نشین شد هم گفت: مصدومیت او شدید است. نمی‌دانیم که چه زمانی به جمع ما برمی‌گردد. در حال حاضر او مشغول ریکاوری است. مودریچ برای ما بازیکن بسیار مهمی است اما تیم ما بازیکنان زیادی دارد.



سرمربی کهکشانی‌ها در پاسخ به این سؤال که آیا لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌تواند در ترکیب اصلی رئال مادرید بازی کند، تصریح کرد: هر بازیکن طراز اولی در دنیا می‌تواند در هر تیمی بازی کند.



آنچلوتی در پاسخ به سؤال دیگری درباره مقایسه ایکر کاسیاس و مانوئل نویر هم گفت: من از داشتن دروازه‌بانی مانند ایکر راضی‌ام و گواردیولا هم باید از داشتن دروازه‌بانی مانند نویر خوشحال باشد.

5238705
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است