استانی 01:51 - 30 مرداد 1393
مدیرکل بنیاد شهید کردستان تاکید کرد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان بر نوآوری در برگزاری ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان تاکید کرد.

لزوم توجه به نوآوری در برگزاری ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس در سنندج، محمد سلیمانی چهارشنبه شب در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در اداره‌کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس سنندج برگزار شد، اظهار کرد: موجودیت و حیات یک ملت نشأت گرفته از ایثار و از خودگذشتگی آنهاست.

وی با بیان اینکه ملت ایران با شجاعت تمام در هشت سال جنگ تحمیلی با وجود نبود کمترین تجهیزات و امکانات دو ابرقدرت شرق و غرب را شکست داد، افزود: این ملت در کنار شکست دادن ابرقدرت‌های شرق و غرب عظمت خود را به جهانیان در دفاع مقدس ثابت کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تصریح کرد: زنده‌نگهداشتن یاد این روزهای ارزشی به عنوان بخشی از تاریخ پرافتخار این ملت امری ضروری است.

سلیمانی با بیان اینکه این صفحه ارزشمند تاریخ ایران زمین مرهون ایثار و از خودگذشتگی‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگانی است که از وجود خود برای حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی مایه گذشتند، اظهار کرد: اقتدار و عظمت امروز ایران در عرصه‌های مختلف حاصل ایثار و از خودگذشتگی‌های ملت در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی به برنامه‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از جامعه ایثارگران، بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران و عطرافشانی گلزار شهدا از برنامه‌های مختلف این اداره‌کل هم‌زمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان افزود: تمام توان خود را هم در قالب برنامه‌های کمیته و ستادی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بکار می‌گیریم.

سلیمانی بر نوآوری و تنوع در برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و بیان داشت: باید با خلاقیت، زمینه را برای هرچه پررنگ‌تر برگزار کردن برنامه‌های این ایام بکار ببندیم.

وی در پایان مردمی کردن برنامه‌ها را بستری برای ارتقای هرچه بهتر گرامیداشت این هفته از نظر کمی و کیفی دانست و افزود: توجه به این مهم باید از سوی کمیته‌های مختلف برنامه‌ریزی گرامیداشت این هفته، مد نظر قرار گیرد.


4525537
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است