استانی 12:20 - 29 فروردین 1400
حجت الاسلام محمودی:
ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: با توجه به سیاست تمرکز زدایی از تهران انتظار می رود، نیروهای مسلح و ارتش عزیز استقرار پادگان های آموزشی در ورامین را مورد بررسی قرار داده و تا از این فرصت مناسب استفاده مطلوب صورت گیرد.

امیدواریم ورامین میزبان پادگان های ارتش باشد

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی پیش از ظهر یکشنبه ۲۹ فروردین ماه در جمع خبرنگاران در خصوص روز ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به دلاور مردان ارتش تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: اقتدار غرور آفرین ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح حافظ جمهوری اسلامی و ضامن امنیت کشور است و شهدای عزیز ارتش در دفاع مقدس، مرزها و جبهه سلامت شاهد این مدعا می باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: روز ارتش را به فرماندهان و امیران سرافراز و سربازان عزیز وطن تبریک عرض نموده و برای این عزیزان توفیقات روز افزون را خواستارم.

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: ورامین سرزمین قیام و کفن پوشان همیشه جاوید ۱۵ خرداد انتظار دارد با توجه بیشتر ارتش، میزبان پادگان های ارتش باشد.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: سرزمین مناسب، جغرافیای مطلوب، کویر و جاده های آبیک قزوین به چرمشهر ورامین و بزرگراه حرم تا حرم یک شرایط استثنایی را برای رشد و توسعه این سرزمین رقم زده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان کرد: با توجه به سیاست تمرکز زدایی از تهران انتظار می رود که نیروهای مسلح و ارتش عزیز، استقرار پادگان های آموزشی در این شهرستان را مورد بررسی قرار داده تا از این فرصت مناسب استفاده مطلوب صورت گیرد.

امام جمعه موقت ورامین در پایان سخنان خود اظهار کرد: لازم به ذکر است که قبلا مکاتباتی با مسئولان محترم صورت گرفته که امید است با پیگیری جدی مسئولان نتایج مطلوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام


11030274
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است