استانی 00:50 - 31 مرداد 1398

انشعابات غیر مجاز و تانکرهای ذخیره آب عامل کمبود آب «عنبران» است

فرامرز بهنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: انشعابات غیر مجاز و تعبیه تانکرهای ذخیره آب توسط شهروندان عنبرانی موجب بروز کم آبی در این شهر شده است.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد آب شرب شهر عنبران توسط آب و فاضلاب روستایی تأمین می‌شود، افزود: با توجه به فصل گرما و نیاز به آب شرب بیشتر آب شرب برخی از روستاها نیز به شهر عنبران داده می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل یادآور شد: طی جلساتی که در فرمانداری نمین برگزار شد، آب منطقه‌ای استان اقدام به انتقال آب به طول دو کیلومتر به شهر عنبران کرده است.

بهنژاد ادامه داد: سرانه مصرف عنبران بالا بوده و باید مردم این شهر مصرف خود را در فصل گرما بهتر مدیریت کنند.

وی ادامه داد: در سال گذشته هزار متر مکعب آب روستایی به شهر عنبران اختصاص یافته بود که امسال این رقم به هزار و پانصد متر مکعب افزایش یافته است.

بهنژاد افزود: آب شرب اختصاصی به عنبران بیشتر از برآورد مصرف معمولی برای هر فرد است و مشکل کم آبی در این شهر بیشتر به منازل مسکونی که در ارتفاع قرار گرفتند مربوط است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل تصریح کرد: ۷۰۰ متر مکعب از آب شرب مورد نیاز عنبران از طریق آب و فاضلاب شهری تأمین می‌شود و با پمپاژ هزار و ۳۰۰ متر مکعب آب شرب از نمین به عنبران مجموع آب شرب موجود در این شهر سه هزار و ۵۰۰ متر مکعب است و با توجه به جمعیت ۶ هزار نفری این شهر نباید مشکل کم آبی و بی آبی به وجود آید.

بهنژاد با بیان اینکه استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر عنبران اقدام مناسبی نیست، افزود: این کار کمکی به بهبود اوضاع نمی‌کند و باید شورای شهر نسبت به مدیریت امورات شهر و شهروندان خود اقدام کند.


10215200
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است