ورزشی 05:52 - 29 خرداد 1398
حضور مربی خارجی در تیراندازی معلولان
رییس انجمن تیراندازی معلولان از اعزام ۵ تیرانداز معلول به مسابقات جهانی استرالیا خبر داد و گفت: با توجه به این که در رشته تپانچه از تیراندازان خوبی برخورداریم تلاش خواهیم کرد برای موفقیت در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو روی تپانچه تمرکز کنیم تا تفنگ.

اعزام ۵ تیرانداز معلول به مسابقات جهانی استرالیا

جلیل کوهپایه‌زاده رئیس جدید انجمن تیراندازان معلول درباره برنامه‌های تیراندازان معلول برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: با توجه به اینکه تا الان ۴ سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را در رشته تپانچه توسط ساره جوانمردی و محمدرضا میرشفیعی در تپانچه بادی ۱۰ متر و سمیرا ارم و مهدی زمانی در تپانچه خفیف ۵۰ متر کسب کرده‌ایم، سعی داریم در مسابقات جهانی استرالیا که نیمه دوم مهر برگزار می‌شود با کسب یک سهمیه دیگر در رشته تفنگ بادی توسط رقیه شجاعی تعداد سهمیه‌های خود را افزایش دهیم.

وی گفت: نخستین اردوی تیم ملی تیراندازی معلولان با همین ۵ تیرانداز از نیمه اول تیر در محل فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز می‌شود و هدف بر این است با برگزاری ۴ مرحله اردوی آمادگی، ۵ تیرانداز را برای مسابقات جهانی استرالیا آماده کنیم. البته با توجه به اینکه سیاست کمیته ملی پارالمپیک حتی در صورت کسب سهمیه تنها اعزام مدال آوران طلا به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است، سعی خواهیم کرد رکورد تیراندازان را به سطحی برسانیم که امکان حضور هر ۵ تیرانداز در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ فراهم شود.

رئیس انجمن تیراندازی معلولان پیرامون این پرسش که آیا باز هم تیراندازان مشکل تجهیزات دارند؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل تجهیزات مرتفع شده و تیراندازان بدون دغدغه تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. البته هنوز هم کمبود فشنگ داریم اما به شکلی نیست که سبب اختلال در کار تمرینات تیراندازان شود.

کوهپایه‌زاده در خصوص تغییرات در کادر فنی و احتمال جذب مربی خارجی خاطرنشان کرد: پس از تغییرات در ریاست انجمن تیراندازی معلولان بعد از این رضا احمدی به جای رمضان صالح‌نژاد (مربی مردان) و زینب علی اکبری به جای صدیقه برمکی (مربی زنان) تیم تیراندازی را همراهی خواهند کرد. هرچند در شرایط فعلی اولویت اصلی ما مربیان داخلی است اما نیم نگاهی نیز به مربیان خارجی داریم و به دنبال جذب مربی خوب خارجی در رشته تپانچه از روسیه و کشورهای بلوک شرق هستیم چون معتقدم در رشته تپانچه عملکرد تیراندازان ما بهتر از تفنگ است و باید سرمایه‌گذاری خوبی در تپانچه انجام دهیم تا به موفقیت بیشتری دست پیدا کنیم.

وی در پایان با اشاره به جوانگرایی تیم تیراندازی معلولان خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم پشتوانه‌های خوبی را برای تیم ملی تیراندازی معلولان بعد از پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو داشته باشیم به دنبال استعدادیابی و تشکیل تیم دومی هستیم که ضمن تقویت تیم ملی، کم کم جوانان را آماده و به تیم ملی تیراندازی تزریق کنیم.

انتهای پیام


10153761
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است