استانی 13:16 - 23 دی 1395
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
بهارستان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: انقلاب اسلامی با شعارهایی شکل گرفته که توسط امام راحل مهندسی شده است که باید با همه توان و ظرفیت از این شعارها پاسداری کرد.

ضرورت پاسداری از شعارهای انقلابی/بزرگداشت دهه فجر ریشه قرآنی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه مبارک فجر در شهرستان بهارستان اظهار داشت: گرامیداشت دهه مبارک فجر و مناسبت های انقلابی ریشه در آموزه های قرآنی دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید که تعظیم شعائر دینی نشان دهنده تقوای دل ها است و این امر ضرورت بزرگداشت مراسم های انقلابی و دینی را به ما یادآور می شود.

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه مبارک فجر استان تهران با اشاره به عظمت و بزرگی مراسم جشن پیروزی انقلاب ادامه داد: روزی مهم تر و بهتر از ۱۲ و ۲۲ بهمن نیست.

روز ۱۲ بهمن ۵۷ یک روز منحصر به فرد برای ملت ایران بود

وی با اشاره به روزهای خاطره انگیز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به میهن اضافه کرد: ورود امام راحل در ۱۲ بهمن به ایران یک روز منحصر به فرد و فراموش نشدنی بود که همچنان در یادها زنده مانده است.

محمودی با تأکید بر این نکته که امام راحل بساط ظلم و طاغوت را از این سرزمین جمع کرد، بیان داشت: امام راحل به عنوان ابراهیم زمان، تبر را برداشت و پشت فرعون عصر خود را شکست.

بزرگداشت دهه فجر ریشه قرآنی دارد

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران تأکید کرد: اگر ما برای بزرگداشت دهه فجر و مناسبت های انقلابی برنامه ریزی کرده و در آن شرکت می کنیم، ریشه در قرآن کریم دارد.

محمودی یادآور شد: تلاش برای بزرگداشت برنامه ها و مناسبت های انقلابی یک عبادت بزرگ محسوب شده که زمینه ساز برافراشته ماندن پرچم اسلام و ولایت فقیه می شود.

حمایت مردم از نظام اسلامی دستاوردهای فراوانی را برای کشور به همراه دارد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متولی برگزاری برنامه های انقلابی و ملی است که در قانون به آن اشاره شده و در چارچوب وظایف خود حرکت می کند و این نهاد از ظرفیت ادارات و دستگاه های مختلف برای برگزاری مراسم استفاده می شود.

محمودی با اشاره به ضرورت حضور مردم در صحنه متذکر شد: حمایت مردم از نظام اسلامی دستاوردهای فراوانی را برای کشور به همراه دارد و بدون تردید حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجب تقویت پایه ها و ارزش های انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت پاسداری از شعارهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با شعارهایی شکل گرفته که توسط امام راحل مهندسی شده است که باید با همه توان و ظرفیت از این شعارها پاسداری کرد.

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه مبارک فجر استان تهران گفت: در دهه فجر باید کمیته های مختلف از نوآوری لازم برخوردار بوده و برنامه های ویژه ای را در این ایام برگزار کنند.

محمودی یادآور شد: باید برنامه های متنوع و ویژه ای برای نوجوانان و جوانان برنامه ریزی و پیش بینی شود، چرا که دشمن با تمام توان و ظرفیت برای سست کردن اعتقادات آینده سازان ایران اسلامی تلاش می کند.

وی افزود: باید جوان این سرزمین بداند که برای چه مرگ بر آمریکا گفته و هدف از این شعار چیست.


8654659
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است