استانی 08:57 - 09 مهر 1399
ایسنا/اصفهان وبینار اشتراک تجارب موفق کمیته پژوهش‌های دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی همکار مرکز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مدت دو روز برگزار شد و دانشگاه های جیرفت، اصفهان، لرستان و کاشان در این برنامه تجارب موفق خود را به اشتراک گذاشتند.

برگزاری وبینار اشتراک تجارب موفق دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

دبیر کمیته تحقیقات علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت‌ وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: این برنامه در قالب وبینار به صورت مجازی، به منظور تعامل و هم افزایی بیشتر دانشگاه‌های علوم پزشکی و استفاده از تجارب موفق کمیته پژوهش‌های این دانشگاه‌ها با حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.

دکتر محدثه خوش گفتار با بیان اینکه استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، گرایش ها، دانش ها و مهارت های آن به نسل های بعدی منتقل شود، افزود: بی تردید برقراری ساز و کارهای مناسب برای گسترش این فرهنگ از طریق پژوهش و برگزاری جشنواره های مختلف میسر است.

وی مشارکت تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در این وبینار را آزاد اعلام کرد و گفت: در این برنامه به طور خاص دانشگاه های علوم پزشکی شبکه همکار مرکز شامل ۱۰ دانشگاه اراک، رفسنجان، بم، جیرفت، خمین، کاشان، ساوه، قم، کرمان و اصفهان حضور داشتند و به ارائه تجارت موفق پژوهشی خود پرداختند تا زمینه ای برای تعامل و هم افزایی بیشتر فراهم شود.

دبیر کمیته تحقیقات علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هدف از این برگزاری این وبینار را اشتراک تجارب موفق دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: در این برنامه امکانات، چالش ها و دستاوردهای مختلف دانشگاه ها بررسی شد تا با انتقال این تجارب نقطه شروع ارتباطات بین دانشگاهی شکل گیرد.

وی افزود: بسیاری از ایده ها و خلاقیت هایی که در دانشگاه ها شکل می گیرد، برای دیگر دانشگاه ها کمک کننده خواهد بود تا با استفاده از آن بتوانند موفق تر عمل کنند و از تجارب موفق و ناموفق ایجاد شده درس بگیرند.

به گفته خوش گفتار لازمه همکاری و داشتن طرح های تحقیقاتی مشترک، ایجاد ارتباطات اولیه و شناخت دانشگاه ها از یکدیگر است که در قالب این وبینار این موضوع محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این وبینار قصد داشتیم، با میزان خلاقیت ها و برنامه هایی که هر دانشگاه به تناسب منابع، امکانات و نیروی انسانی در اختیار دارد آشنا شویم و با اشتراک تجارب موفق زمینه همکاری بیشتر دانشگاه ها فراهم شود و دانشگاه ها با امکانات کمتر نیز بتوانند از این تجارب استفاده کنند.  

دبیر کمیته تحقیقات علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تاکید کرد: در این راستا اولین وبینار اشتراک تجارب موفق کمیته پژوهش های دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی همکار مرکز به منظور دستیابی به اندوخته های تجربی سرپرستان، کارشناسان، دبیران و اعضای فعال کمیته ها و گسترش ارتباط میان آنان برگزار شد که در این وبینار دو روزه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ایده ها و طرح های خلاقانه و موفق خود را با دیگر همکاران در دیگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور به اشتراک گذاشتند.

خوش گفتار ارائه «علم و تجربه در کافه تجربه» از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سخنرانی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ارائه موضوعی با عنوان «آنچه کمیته تحقیقات در بستری مجازی می تواند انجام دهد» از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و میان برنامه های دانشجویی و پرسش و پاسخ میان شرکت کنندگان را از برنامه های اولین روز وبینار معرفی کرد.

وی در خصوص برنامه های ارائه شده در روز دوم این وبینار، گفت: دومین روز از وبینار اشتراک تجارب موفق کمیته پژوهش های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی همکار مرکز با ارائه «دانشجو به توان خلاقیت و کارآفرینی» از دانشگاه علوم پزشکی لرستان، «داروسازی از تصور تا واقعیت» و برنامه «DREX » با ارائه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ارائه دانشگاه کاشان در خصوص «آنچه کمیته تحقیقات در زمینه کووید ۱۹ می تواند انجام دهد» برگزار شد.

انتهای پیام


10741145
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است