استانی 13:20 - 10 مهر 1401

خلیج فارس طی روزهای آخر هفته جاری متلاطم می‌شود

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا روز سه شنبه وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات به نسبت آرام است.

وی اضافه کرد: طی این مدت، در طول روز گاهی وزش ملایم باد، غبار محلی و طی صبحگاه در برخی از نقاط مه رقیق از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا باشد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: پیش بینی می‌شود در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سرعت وزش بادهای شمالی تا حدودی افزایش یابد و در برخی ساعات دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

وی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه رقیق پیش بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: جهت وزش باد متغیر و از امشب غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و در شمال خلیج فارس تا اواخر وقت امروز، شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در شمال خلیج فارس تا اواخر وقت امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.


11700673
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است