اجتماعی 00:59 - 11 اردیبهشت 1396
دست خالی دولت روحانی در کاهش مشکلات ازدواج جوانان و ۸ نکته‌ای که وقت اجازه نداد قالیباف در جواب دولتی‌ها بگوید؛ از جمله پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۱۰ اردیبهشت

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (‌یکشنبه،10 اردیبهشت) در قسمت پایین قابل مشاهده است:

 

چه کسی مدیر شبکه «جم» را کشت؟

شب گذشته سعید کریمیان مدیر شبکه جم به ضرب گلوله کشته شد. شاید با بررسی خاستگاه فکری او و اختلافات جدی سال‌های اخیر با حامیانش، بشود حدس‌هایی درباره کشته‌شدن کریمیان زد.

 

8 نکته‌ای که وقت اجازه نداد قالیباف در جواب دولتی‌ها بگوید

رئیس‌جمهور و معاون اولش در مناظره روز جمعه صحبت‌هایی را علیه قالیباف مطرح کردند که وقت اجازه نداد شهردار تهران بتواند به آن‌ها پاسخ جزئی دهد.

 

دست خالی دولت روحانی در کاهش مشکلات ازدواج جوانان/ موج‌سواری رئیس و معاون روی قانونی که مخالف تصویب آن بودند

10 میلیون تومانی شدن وام ازدواج در پارسال که در مناظره اجتماعی مورد اشاره روحانی به ویژه جهانگیری قرار گرفت در حقیقت مصوبه مجلس در قانون بودجه 95 است که با وجود مخالفت صریح نماینده دولت به تصویب رسید.

 

هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی داریم/ قرار ما این بود دولت راستگویان تشکیل دهیم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی داریم، گفت: قرار ما این بود دولت راستگویان تشکیل دهیم.

 

جای تأسف است که مجاهدت‌های مردان بی‌ادعا را زیر سؤال می‌برید/ اگر مدافعان حرم نبودند نه خبری از امنیت بود و نه تریبونی برای کوبیدنشان!

شمشادی خطاب به کرباسچی نوشت: بازی‌های سیاسی و جناحی و طرفداری از این و آن چقدر می‌ارزد که بخاطر آن شمشیر کلامتان را بی‌محابا بر ضد کسانی به کار می‌برید که اگر نبودند، الان نه خبری از این امنیت بود و نه میزی و تریبونی برای کوبیدنشان!

 

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.


9058662
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله است نه پاک کردن صورت مساله.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی طی یک عملیات در محور قم به تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه بیش از ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون نظارت دیوان عالی کشور گفت: ۱۰۰ درصد ابلاغ‌های دیوان عالی کشور به صورت الکترونیکی است چرا که دادرسی در دیوان به صورت غیر حضوری و از قبل آماده شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رفتار و عملکرد پلیس باید به گونه‌ای باشد که فرصت تهدید را از دشمنان بگیرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و اربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است