استانی 18:14 - 25 مرداد 1396
رئیس کمیسیون اتاق بازرگانی استان همدان از تعطیلی 47 درصد از واحدهای پرورش گاو شیری در این استان خبر داد.

تعطیلی 47 درصد از واحدهای پرورش گاو شیری در همدان

به گزارش ایسنا، علی شعبانلو چهارشنبه 25 مرداد در نشست تشکل‌ها و فعالات اقتصادی بخش کشاورزی با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان، تصریح کرد: درآمد حاصل از صادرات خوراک دام چینی‌ها تقریبا نزدیک به درآمد نفت کشور ماست.

وی با بیان اینکه متأسفانه ما آسیب‌دیده سیاست‌های دولت هستیم، افزود: دولت هیچ‌گاه از تشکل‌ها نظرخواهی نمی‌خواهد و همین امر موجب آسیب دیدن بخش خصوصی شده است.

وی ادامه داد: برای تولید 3 میلیون تن مرغ در صنعت مرغداری ظرفیت ایجاد شده این در حالیست که مجموع میزان مصرف و صادرات این محصول 2 میلیون تن است.

شعبانلو با تأکید بر اینکه متأسفانه همواره دنباله‌رو تصمیمات دولت بوده‌ایم، یادآور شد: دولت باید نظرات بخش خصوصی را در تدوین آئین‌نامه‌ها لحاظ کند.

وی با بیان اینکه در کمیته‌ها باید تخصصی کار شود چرا که کار فردی پیش نخواهد رفت، افزود: اتاق بازرگانی تشکل تشکل‌هاست بنابراین عضویت در این اتاق یک امر ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای خروج از رکود با رویکرد جلوگیری از تورم یکی از راه‌های توانمندسازی تشکل‌هاست بنابراین برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری باید به تشکل‌ها موکول شود.

وی تأکید کرد: باید کنسرسیوم مشترک برای فعالیت‌های تجاری و کشت فرا سیب‌زمینی تشکیل دهیم و بازارهای منطقه را شناسایی کنیم.

شعبانلو با بیان اینکه باید خلأهای قانونی را شناخت و به نمایندگان پیشنهاد کنیم، گفت: اجرای ماده 5 قانون بهبود مستمر کسب‌وکار در جهت یکپارچه‌سازی و جلوگیری از موازی‌کاری را باید در دستور کار خود قرار دهیم.



انتهای پیام


9367248
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است