استانی 17:51 - 01 اسفند 1397

فضای ورزشی کارگران در اردبیل افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی فعالیت‌های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: افزایش چتر حمایتی از کارگران و توسعه مهارت آموزی با روش‌های جدید آموزشی از اولویت‌های اداره کار در این استان است.

وی به دیگر برنامه‌های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: اصلاح قانون بیمه بیکاری و افزایش پوشش بیمه احتماعی روستائیان و عشایر به صورت جدی پیگیری می‌شود و امیدواریم با توجه به این موارد و احصاء نیازمندی‌ها بتوانیم به دیگر برنامه‌های دارای اولویت در حوزه اجتماعی کارگران جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل یادآور شد: ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی کارگران و ایجاد تعادل در بازار کار با توجه مضاعف به بخش تعاون امکان پذیر بوده تا در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تعادل بین منابع نیز به آنچه که مدنظر قرار دادیم دست یابیم.

رحیمی با بیان اینکه برنامه‌های اداره کار در ابعاد اجتماعی و اقتصادی پیاده‌سازی می‌شوند تا زمینه ارائه خدمات شایسته به گروه هدف امکان پذیر شود، افزود: طی سال جاری حمایت از طرح‌های تولیدی و حدماتی در مناطق محروم و نواحی روستایی و عشایری با ارائه تسهیلات کم بهره رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته است.

به گفته وی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، با اجرایی نمودن طرح تعاون روستا، اولویت قرار دادن روستاهای هدف، اجرای برنامه‌های اشتغال‌زایی روستایی و تشویق کارآفرینان برای پرداخت حق بیمه کارفرمایان در تلاش برای برخوردار شدن واحدهای تولیدی از یارانه دستمزد در سال ۹۸ است.


10059963
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است