استانی 11:05 - 07 آذر 1400
در ستاد کرونای سیستان و بلوچستان تاکید شد؛
ایسنا/سیستان و بلوچستان اعضای ستاد کرونای سیستان و بلوچستان بر کنترل مبادی ورودی مرزها و ممانعت از ورود کارمندان بدون کارت واکسن به داخل ادارات تاکید کردند.

کنترل مبادی ورودی مرزها و ممانعت از ورود کارمندان بدون کارت واکسن

به گزارش ایسنا- استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه بیان کرد: با توجه به احتمال شیوع سویه جدید کرونا، از افرادی که تاکنون واکسن کرونا را نزده‌اندمی‌خواهیم برای حفظ سلامتی خود و کاهش شدت این بیماری هرچه سریعتر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون خود را در برابر این بیماری ایمن کنند.

مدرس خیابانی افزود: پوشش واکسیناسیون کارکنان دستگاه‌های اجرایی این استان به عنوان قشر فرهیخته و تحصیل‌کرده اجتماع باید به ۱۰۰ درصد برسد.

وی با بیان اینکه میانگین پوشش واکسیناسیون کشور ۸۶ درصد و در سیستان و بلوچستان ۱۰ درصد کمتر یعنی ۷۶ درصد است اظهارداشت: افزایش پوشش واکسیناسیون سایر افراد جامعه با استفاده از روش‌های اطلاع‌رسانی ارشادی و اقناعی ضروری است.

مدرس خیابانی با تقدیر از فرماندارانی که بالاترین میزان پوشش واکسیناسیون را در سطح استان دارند افزود: از تجارب موفق این فرمانداران برای تشویق مردم به امر واکسیناسیون استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بر استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی رسانه‌ها پیرامون این موضوع تاکید کرد و  گفت: مرجع اعتماد و اتکای مردم به اطلاعات رسمی و صحیح رسانه‌هاست و باید از این ظرفیت به طور ویژه استفاده کنیم.

علیرضا شهرکی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: با اقدامات انجام گرفته هم‌اینک از شهرها استان ۱۹ شهرستان دارای وضعیت آبی ۶ شهرستان زرد و یک شهر هم دارای وضعیت نارنجی است.

انتهای پیام


11340063
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است