استانی 14:52 - 11 شهریور 1394
استاندار گیلان:
استاندار گیلان با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی در حفظ فضای آرامش در استان بسیار حائز اهمیت است،گفت:در سایه همدلی و همزبانی و تعامل سازنده همه دستگاه‌های اجرایی، امنیتی، انتظامی و قضایی،گیلان جزو استان‌های امن کشور است.

نقش نیروی انتظامی در حفظ آرامش استان حائز اهمیت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، محمدعلی نجفی‌ امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گیلان، با بیان اینکه حضور همه مدیران استان در این مراسم بیانگر تلاش بااقتدار و صادقانه نیروی انتظامی است، اظهار کرد: نقش نیروی انتظامی در حفظ فضای آرامش در استان بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر در بخش‌های مختلف استان ارتقاء خوبی داشتیم، افزود: در سایه همدلی و همزبانی و تعامل سازنده همه دستگاه‌های اجرایی، امنیتی، انتظامی و قضایی، گیلان جزو استان‌های امن کشور است.

نجفی با اشاره به عملکرد خوب نیروی انتظامی استان گفت: تلاشگران نیروی انتظامی با صداقت و اقتدار همراه با تواضع در حوزه مسئولیت‌های مختلف با حداقل امکانات حداکثر بهره‌وری را از خود به جای گذاشتند.

استاندار گیلان با اشاره به اندیشه جدید بوجود آمده در فرماندهی ناجا بیان کرد: در بخش پشتیبانی و لجستیک براساس اصول دانش بنیان از سوی مرکز باید نگاه ویژه‌ای به استان باشد.

نجفی با بیان اینکه علیرغم مساحت کوچک گیلان، این استان جزو استان‌هایی است که با 4 کشور روسیه،آذربایجان، قزاقستان و ترکمنستان از طریق دریا بیش از 36 کیلومتر مرز مشترک دارد،خاطرنشان کرد: استکبار بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال حضور در منطقه هستند.

وی با اشاره به وجود اقوام مختلف در گیلان یادآور شد: وجود اقوام مختلف در گیلان را نقطه قوت استان می‌دانیم.

انتهای پیام


6997837
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است