استانی 14:46 - 01 مهر 1399

قرارداد خرید پساب فاضلاب بندرعباس امضا می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون همتی با اشاره به اینکه عدم ورود پساب فاضلاب به دریا، همواره یکی از دغدغه‌های به‌حق مردم بندرعباس و فعالان زیست محیطی بوده است، گفت: در سفر سال ۹۶ رییس جمهور به بندرعباس، تلاش کردیم این موضوع جز مصوبات سفر قرار بگیرد که خوشبختانه با دعوت از بخش خصوصی، گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی افزود: بعد از مذاکرات با صنایع غرب بندرعباس با محوریت منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، قرارداد خرید پساب تصفیه شده با ۹ شرکت نهایی شده و ظرف دو یا سه هفته آینده، قرارداد خرید پساب بندرعباس با سرمایه‌گذار منعقد خواهد شد.

استاندار هرمزگان، گفت: تا پایان سال جاری، فاضلاب بندرعباس تصفیه و استانداردسازی خواهد شد و آن را به سمت منطقه غرب بندرعباس منتقل خواهیم کرد و اداره آب و فاضلاب نیز موظف شد تا پایان سال، آب هایی که به سمت خورها هدایت می شود را به سمت این تصفیه خانه هدایت کند.

وی، با بیان اینکه ورود فاضلاب به دریا به‌عنوان تهدیدی برای سلامت و محیط زیست دریایی محسوب می‌شود، گفت: ان شالله این دغدغه مردم را تا پایان سال برطرف کنیم که شهروندان عزیز بندرعباسی از نعمت ساحلی پاک بهره‌مند شوند.


10728826
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است