ورزشی 20:10 - 30 فروردین 1398
سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید صحبت کردن درباره ماندن یا نماندش در این تیم زود است.

سرجیو: بازیکنان من لایق بهترین‌ها هستند/ صحبت کردن درباره فصل بعد زود است

به گزارش ایسنا، پائولو سرجیو سرمربی صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار کرد: بازی بسیار خوبی انجام شد. شرایط آب و هوایی کار ما را بسیار سخت کرده بود اما هر دو تیم هر چه در توان داشتند روی زمین ارائه کردند. بازیکنان من لایق بهترین‌ها هستند چون که بازی بسیار زیبایی انجام دادند. زمانی که توپ در اختیار تیم حریف بود، ما بازی گروهی خوبی انجام دادیم و زمانی که توپ در اختیار ما بود معلوم بود که می‌خواستیم در این بازی برنده میدان باشیم و من از این مساله خوشحال هستم. همه این عوامل این پیروزی را برای ما خاص و ویژه کرد.

او ادامه داد: فولاد بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. نیمه اول کار تاکتیکی داشتند که ما نتوانستیم در برابر آن خوب عمل کنیم. بازیکن ژاپنی آن‌ها باعث شد تا در خیلی از دقایق بازی به مشکل بخوریم. در ابتدای بازی در مواقعی توپ در اختیار حریف بود، نتوانستیم کاری از پیش ببریم اما زمانی که فهمیدیم حریف چه کاری می‌خواهد انجام دهد، بازیکنان ما با زمین بازی هماهنگ شدند و موفق شدیم تاکتیک‌های گفته شده را پیاده کنیم.

سرجیو افزود: ما می‌دانستیم که اگر به گل برسیم، روی تیم حریف فشاری زیادی خواهد آمد و وقتی بالوتلی را وارد زمین کردیم به همین مساله توجه کرده بودیم. حتی زمانی که ما یک بر صفر عقب بودیم، خواستیم این را منتقل کنیم که چطور می‌شود دفاع بهتری انجام داد. بعد از اینکه توانستیم خوب دفاع کنیم، توانستیم به گل برسیم. سعی ما بر این بود که وقتی توپ دست ما بود، کنترل بازی را در اختیار بگیریم و در الویت بعد به گل و پیروزی برسیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه اظهار کرد: ما در ابتدای فصل در فشار بودیم. ما امروز یکی از بازیکنان مهم خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم. اما همه بازیکنان ما کار خود را به خوبی انجام دادند. گاهی مردم درباره ترکیب نظر می‌دهند اما آن‌ها اطلاع دقیقی از بازیکنان ندارند. عادلانه نیست که از وفا هخامنش و مصطفی احمدی دفاع کنیم چون این دو بازیکن از حرفه‌ای ترین بازیکنانی هستند که در اختیار داریم و در شرایطی بازی کردند که از مصدومیت جزئی تازه بیرون آمده بودند.

او در پایان درباره اینکه در صنعت نفت آبادان می‌ماند گفت: صحبت کردن درباره این مساله زود است.

انتهای پیام


10107054
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است