بین‌الملل 17:34 - 26 خرداد 1398

شمار کشته‌شدگان تحصن در سودان به ۱۲۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته پزشکان سودان در حساب فیس‌بوک خود اعلام کرد که شمار کشته شدگان در حمله اخیر نظامیان این کشور به تحصن مردم در خارطوم در ۳ ژوئن و حوادث پس از آن تا کنون به ۱۲۸ نفر افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش شمار افرادی که در داخل خیمه‌ها سوزانده شده و پس از آن اجساد آنها به رود نیل پرتاب شده است تا کنون مشخص نیست.

کمیته پزشکان سودان پیشتر در گزارشی شمار کشته شدگان تحصن مردم سودان را ۱۱۵ نفر اعلام کرده بود.

شایان ذکر است، نیروهای ارتش سودان در ساعات اولیه صبح روز دوشنبه ۳ ژوئن ۲۰۱۹ به تجمع معترضان مخالف با کودتا در مقابل وزارت دفاع در پایتخت این کشور حمله کردند.

در پی آن نیز صدای تیراندازی از این منطقه شنیده و ستون‌هایی از دود به آسمان بلند شد.


10151379
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده روسیه در شورای امنیت از قطعنامه پیشنهادی برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت کرد و آن را حامی صلح دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی سیل شدید دوبی که حمل و نقل زمینی و هوایی را مختل کرد، مردم در تلاش برای از سر گرفتن زندگی عادی خود هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل سازمان ملل در سخنانی تاکید کرد که پایان دادن به خصومت‌ها در غزه، تنش‌های گسترده در «خاورمیانه» را خنثی خواهد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده فلسطین در جلسه شورای امنیت برای عضویت کامل آن در سازمان ملل گفت که کارشکنی در عضویت فلسطین، صلح منطقه را بر هم می‌زند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی جدید خود خواستار ادامه حمایت از مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقامات از برگزاری یک نشست با حضور مشاور امنیت ملی کاخ سفید و سران صهیونیست در خصوص حمله به شهر رفح در جنوب غزه خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان دائم آمریکا و متحدان این کشور در سازمان ملل، پاسخ مشروع ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» لوفت‌هانزا می‌گوید تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه تمامی پرواز‌های خود به تهران و بیروت را لغو کرده و از حریم هوایی ایران نیز استفاده نخواهد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آمریکا و انگلیس امروز دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک خبرنگار و عکاس فلسطینی به دلیل تصویری که پاییز امسال از یک زن سوگوار در نوار غزه ثبت کرده بود، برنده معتبرترین مسابقه عکاسی خبری شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است