اجتماعی 14:50 - 02 خرداد 1397
شهردار منطقه 2 عنوان کرد
شهردار منطقه 2 گفت: طرح شناسایی و ساماندهی مراکز و پروژه های جاذب سفر منطقه با هدف ساماندهی وکاهش معضلات ترافیکی در محدوده تحت تاثیر مراکز جاذب سفر منطقه 2 آغاز به کار کرد.

شناسایی و ساماندهی مراکز و پروژه‌های جاذب سفر شهری

به گزارش ایسنا، رسول کشت پور با اشاره به اجرای طرح شناسایی و ساماندهی مراکز و پروژه‌های جاذب سفر منطقه 2 در تشریح اجرای این طرح  گفت: تراکم بافتهای اداری- تجاری سطح منطقه، تمرکز بالای مراکز عمده مولد و جاذب سفر و عدم مدیریت و نظارت جامع بر پارک‌های حاشیه ای از جمله عوامل موثر بر تهیه و اجرای این طرح در منطقه 2 است که در این راستا اجرای موثر این طرح در 3 فاز مشخص و تعیین شد.

وی افزود: در فاز اول این طرح 60 پروژه در حال ساخت و 58 پروژه در حال بهره برداری (درمجموع 118 مرکز) با مشخصات مراکز جاذب سفر از جمله مجتمع های تجاری - اداری بیمارستانها، مساجد، مراکزدولتی و آموزشی(دانشگاه ها) و... شناسایی و در فاز دوم چک لیست مشخصات ترافیکی - شهر سازی پروژه ها تکمیل گردید.

کشت پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضلات بزرگ ترافیکی این منطقه با وجود این مراکز افزود: عدم در نظر گرفتن الزامات ترافیکی ،پارک های حاشیه ای  غیر مجاز در محدوده مراکز جاذب سفر و صدور مجوز ساخت و بارگذاریهای غیر متعارف وغیرقانونی در گذشته مشکلات بزرگی را در عرصه ترافیکی در سطح منطقه 2 و برای اهالی بوجود آورده است که امیدواریم با اجرای این طرح، ساماندهی مطلوبی بوجود آید.

بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 2 ، کشت پور در پایان افزود: صدور اخطاریه به مالکین پروژه های در حال ساخت جهت انجام مطالعات جامع ترافیکی و برنامه های پیشنهادی اجرایی در قالب شرح خدمات مورد تایید معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 2، به عنوان فاز سوم این طرح است که تا کنون برای 18 مالک پروژه در حال ساخت، اخطاریه صادر شده است.

انتهای پیام


9788315
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان امداد و نجات اعلام کرد: تاکنون به بیش از ١٠ هزار نفر در جنوب کشور امدادرسانی شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شناسایی، تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان در درگیری خیابانی در مرکز تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه ۱۱ مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از ۶۵ هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۰ نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فردین رحمان‌نژاد از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است