استانی 20:55 - 29 مرداد 1393
سرپرست اداره ارشاد نوشهر:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: فرهنگ و هنر نوشهر بیش از پیش پویا، با نشاط و موفق باشد.

فرهنگ و هنر نوشهر باید بیش از پیش پویا و بانشاط باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، بابک شمس‌ناتری امشب در بازدید از موسسات فرهنگی و هنری با اشاره به اینکه هیچ‌ وقت یک دست صدا ندارد اظهار داشت: همه باید کمک کنیم تا فرهنگ و هنر نوشهر بیش از پیش پویا، با نشاط و موفق باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر بیان کرد: فرهنگ و هنر شهرستان نوشهر دارای توانمندی‌های ناب و ظرفیت‌های شاخص و ارزشمند است.

وی ابراز کرد: شما مدیران و مربیان موسسات فرهنگی و هنری چشم و گوش ما متولیان هستید و بنابراین وقتی فرزندان مردم ساعت‌ها در مراکز شما هستند همت کنید، وقت بگذارید و کوشا باشید و هنر به خرج دهید تا آموزش صحیح همراه با اثرگذاری به‌وجود آید.

شمس‌ناتری گفت: ما در کنار شما و همراه شما هستیم و بنابراین این با شما بودن را احساس کنید.

وی با اشاره به اینکه تلاش دلسوزانه شما مدیران و مربیان موسسات فرهنگی و هنری ستودنی است خاطرنشان کرد: سعی بر این است که باری بر دوش نباشیم بلکه باری از دوش برداریم و آنچه در توان داریم با شما همراهی کنیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر بر جدیت بیشتر در بحث آموزش و پرورش در حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد و افزود: جدیت در این زمینه سبب شکل‌گیری و بسترسازی در مباحث فرهنگ و هنر می‌شود.

وی عنوان کرد: نتیجه مراکز آموزشی قوی، شکوفا شدن نیروهای فرهنگی قوی است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه رویکرد وزارتخانه، حمایت از موسسات دارای مجوز از ادارات فرهنگ و ارشاد است اظهار داشت: با داشتن مراکز آموزشی و فرهنگی و هنری قوی می‌توان هنرمندان برجسته داشته باشیم و فرهنگ و هنر پویا و در شأن شهرستان نوشهر داشته باشیم.

شمس‌ناتری متذکر شد: ایجاد همدلی و وحدت در بین مجموعه‌های فرهنگی و هنری سبب رونق فرهنگی و هنری می‌شود و ضرورت دارد تا به سمتی برویم که آموزش‌ها در راستای استعدادیابی باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر این آمادگی را دارد تا در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری به موسسات کمک کند و مشاوره دهد.

وی گفت: باید در فضای فرهنگ و هنر شهرستان نوشهر نشاط و شادابی بیشتری به‌وجود بیاید تا بتوانیم بیش از پیش در سطح مازندران بدرخشیم.


4524715
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است