اقتصادی 23:00 - 08 فروردین 1394
با اینکه شرکت های بسیاری وارد بازار ساعت های هوشمند شده اند و اکنون محصولات بسیاری را می توان در این بازار مشاهده کرد اما تعداد کمی از آن ها واقعآ کاربردی هستند. در این میان شرکت سونی توانسته با تولید ساعتی مناسب یکی از بهترین ها را وارد این بازار کند.

ساعت هوشمند سونی، بهترین در میان رقبا+عکس



، سونی چند سال است که وارد بازار ساعت های هوشمند شده است و تاکنون 2 مدل از اسمارت واچ خود را وارد بازار کرده است. دو مدل قبلی از امکانات چندان خاصی بهره مند نبودند و به همین خاطر نتوانستند در بازار نیز به فروش خوبی دست یابند.



این روزها ساعت های هوشمند پیشرفت بسیار خوبی داشته اند و محصولات شرکت های مختلف نشان داده اند که این وسایل می توانند آینده خوبی را در بازار داشته باشند.

 

سونی امسال تصمیم گرفت تا سیستم عامل تلفن همراه خود را کنار بگذارد و از آخرین نسخه Android Wear استفاده کند. این سیستم عامل در حال حاضر صدها نرم افزار دارد و به همین خاطر جایگزین بسیار بهتری برای سیستم عامل سونی محسوب می شود.

 

بسیاری از سیستم عامل هایی که در دستگاه های هوشمند استفاده می شود کاربرد مفیدی به وسیله اضافه نمی کنند و تنها سرعت دستگاه را کم می کنند. اما ساعت جدید سونی با استفاده از نسخه مخصوص آندروید این مشکل را ندارد و اجازه می دهد تا این سیستم عامل به بهترین شکل ممکن در دستگاه اجرا شود.

 

ساعت هوشمند جدید سونی از پردازنده 1.2 گیگاهرتزی 4 هسته ای و 512 مگابایت حافظه موقت استفاده می کند.

 

بر خلاف بسیاری از تولید کنندگان تلفن همراه که از پردازنده های قدیمی تر و پر مصرف تر استفاده می کنند شرکت سونی از جدیدترین مدل ARM Cortex A7 استفاده کرده است که مصرف باتری بسیار بهینه ای دارد.

 

از نظر ظاهری شاید ساعت سونی در مقابل بسیاری از محصولات سایر شرکت ها چندان خودنمایی کند اما طراحی آن بدون ظاهر سازی اضافه است و سادگی آن خود زیبایی خاصی به همراه دارد.

 

سادگی این ساعت یک ویژگی خوب دیگری را هم به همراه داشته است، این ساعت همانند بسیاری از سایر محصولات شرکت سونی ضد آب است و می تواند مدت زمان بسیاری در برابر ورود آب به دستگاه مقاومت کند.

 

اسمارت واچ 3 سونی در برابر سایر ساعت های هوشمند بهترین باتری را در اختیار دارد و می تواند بیش از 48 ساعت بازدهی داشته باشد. ساعتی که قبل از این دستگاه رکورد بهترین باتری را در اختیار داشت اسمارت واچ ال جی بود که نزدیک به 40 ساعت بازدهی دارد.

 

این دستگاه اولین ساعت هوشمندی است که خود به سیستم GPS مجهز است و برای مشخص کردن موقعیت جغرافیایی نیاز به دستگاه دیگری ندارد. علاوه بر موقعیت یاب جغرافیایی اسمارت واچ می تواند خود به تنهایی به پخش موسیقی بپردازد و نیازی به تلفن همراه برای این کار ندارد.

 

به نظر می آید که اکثر شرکت ها به آرامی در حال تولید ساعت های هوشمندی هستند که واقعآ می توانند در زندگی روزانه کاربردی باشد،‌ اسمارت واچ 3 را می تواند در میان این دستگاه ها دانست و امیدواریم که سایر شرکت ها سعی کنند تا محصولات خود را به شکلی مشابه بهبود بخشند.

 

 

بازار خبر/110


6108194
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج گفت: بنابر آمار سالانه ۳ میلیون تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است که با واردات یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن بازار به تعادل رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان تهران از احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی طی سال گذشته خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر راه و شهرسازی از عزم ایران و پاکستان برای توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری به منظور دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری دو کشور خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: سکوهای انتشار آگهی ملک در شیپور و دیوار، اگر تا هفته آینده وب سرویس مشخص شده (احراز هویت مالک و کد پستی ملک) را انجام ندهند، بخش مسکن‌شان مسدود خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز چهارم اردیبهشت، شاخص کل بورس ۴۴۶ واحد کاهش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار در فروردین ماه ۲۰ هزارتن تخم مرغ به بازار‌های هدف صادر شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» روز گذشته سرانجام ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به گروه بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس واگذار شد؛ فرآیندی که موافقان و مخالفان بسیاری را داشت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه وشهرسازی از صدور ۴۴ هزار و ۸۰۰ بسته تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور خبر داد و گفت: تمامی این بسته‌ها به صورت چهره به چهره به متقاضیان واگذار شده است
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» باوجود بارش‌های یک هفته اخیر به ویژه در نواحی جنوبی کشور، همچنان شاهد کاهش بارندگی‌ها نسبت به وضعیت نرمال هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی گفت: متقاضیان خرید سرخابی‌ها قبل از ورود برای معامله نخست صلاحیت‌شان بررسی شد و سپس اجازه حضور در بازار سهام را پیدا کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است