گوناگون 22:25 - 02 آبان 1393
این قوانین را که مقامات امارات در خصوص زنان خدمتکار در نظر گرفته اند، از خیلی جهات با اسارت زنان و دختران از سوی گروهک داعش مطابقت دارند.

سوء استفاده جنسی و دست اندازی به زنان خدمتکار در امارات

 

به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، روزنامه القدس العربی نوشت: یک گزارش بین المللی در زمینه حقوق از دست اندازی به زنان خدمتکار و نقض حقوق آنها در کشور امارات متحده عربی اشاره دارد.

 

 

این روزنامه در ادامه نوشت: در این تحقیق که دیده بان حقوق بشر در قالب یک گزارش 79 صفحه ای ارائه داده بود، به بیگاری گرفتن زنان خدمتکار و نقض حقوق آنها اشاره شده است. این زنان که از آسیا و آفریقا برای کار راهی امارات می شوند بیش از 20 ساعت در روز با کمترین حقوق به خدمتکاری مشغول می شوند؛ حال آنکه به وعده هایی که قبل از آمدنشان به آنها  داده شده است، عمل نمی شود.

 

 

محققان حقوق بشر در موسسات بین المللی می گویند که زنان خدمتکار در امارات از سوی صاحبکارانشان به عنوان کنیز به حساب می آیند. این موسسات از قوانین سختی که امارات در این رابطه مقرر کرده است، خبر می دهند. طبق این قوانین هر زنی که به عنوان خدمتکار به این کشور می آید تابع صاحبکار خود بوده و حق ندارد بدون اجازه او به کار دوم مشغول شود. در این میان اگر صاحبکار بد اخلاق باشد و خدمتکار از کار فرار کند به کشور خود باز خواهد گشت و به مدت یک سال حق ندارد دوباره به امارات سفر کند.

 

 

در امارات بیش از 146 هزاز زن خدمتکار از کشورهای خارجی مشغول کار هستند. تعدادی از آنها از سوی صاحبکارشان مورد تجاوز جنسی و تعدادی هم مورد ضرب و شتم و صدمه جسمی قرار می گیرند. این اضافه بر آزار و اذیت هایی است که به خاطر سنگینی کار و حقوق کم متحمل می شوند.

 

 

این قوانین را که مقامات امارات در خصوص زنان خدمتکار در نظر گرفته اند، از خیلی جهات با اسارت زنان و دختران از سوی گروهک داعش مطابقت دارند. این گروهک تروریستی زنان و دختران را به بیگاری می گیرد و با آنها به عنوان شریک جنسی معامله می کنند. آشپزی کردن و زاد و ولد هم در راس بیگاری گرفتن آنها از سوی تروریست ها قرار دارد.

 

 

 





 

512


5029549
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است