استانی 20:02 - 21 آذر 1398
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد؛
ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیته امداد خمینی(ره) گفت: پس از به جمع بندی رسیدن برخی مسائل، خبر خوبی برای خراسان رضوی در حوزه مسکن خواهیم داشت. باید توجه داشت خیلی از گره ها با پول باز نمی شود ولی یک مصوبه می تواند خیلی از گره ها در تولید و اشتغال را باز می کند.

خبرهای خوب برای خراسان رضوی در حوزه مسکن 

مرتضی بختیاری امشب در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خراسان رضوی در استانداری این استان با اشاره به اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) در جهت فقرزدایی اظهار کرد: به استناد اساسنامه کمیته امداد، نقشه کار ما شکل گرفته و براساس آن رصد فقر و فقرزدایی جزو برنامههای کاری ماست.

وی ادامه داد: ما براساس این سند علاوه بر اینکه در عرصه اشتغال کار میکنیم، 2 سال است که به صورت تخصصی روی مساله فقر در حال کار هستیم و در این راستا ارتباط خوبی نیز با وزارت کار داریم. بر این اساس روی 32 شهرستان براساس جغرافیای فقر اقدام و بررسی شده که به صورت کد ملی جغرافیای خط فقر خوراکی و پوشاکی استخراج شده و برنامه های سنگینی در آینده برای خدمت به مردم داریم.

بختیاری خاطرنشان کرد: مقوله توانمندسازی دارای سه رکن اشتغال، مسکن و اقدامات فرهنگی است که از طریق قوه عاقله، روحیه استقلال برای اشتغال یافته را ایجاد کند و ما این پیوست را لازمه کار و اشتغال و مسکن میدانیم.

رئیس کمیته امداد خمینی(ره) گفت: پس از به جمع بندی رسیدن این مسائل، خبر خوبی برای این استان در حوزه مسکن خواهیم داشت. باید توجه داشت خیلی از گرهها با پول باز نمیشود ولی یک مصوبه میتواند خیلی از گرهها در تولید و اشتغال را باز کند.

 

انتهای پیام


10317645
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است