استانی 23:01 - 03 آذر 1393
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین:
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: به منظور ورود این سازمان در عرصه‌های اجتماعی لازم است در گام نخست، اعتقاد به بهره‌مندی از ظرفیت شهرسازان در میان مدیران و مسئولان ایجاد شود.

اعتقاد به بهره‌مندی از ظرفیت شهرسازان در میان مدیران ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد امشب در مراسم روز جهانی شهرسازی که با حضور اکبر ترکان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و مشاور عالی رئیس جمهور در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد:  این سازمان در مسیر فعالیت خود بر آن شد تا به عرصه‌های اجتماعی به صورت جدی ورود پیدا کند.

وی افزود: در بخش شهرسازی ظرفیت کار زیادی برای ورود به این عرصه‌ها وجود دارد که وجود 200 مهندس شهرساز در این استان نیز این ظرفیت را بیشتر می‌کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اضافه کرد: در گام نخست لازم است اعتقاد به بهره‌مندی از ظرفیت شهرسازان در میان مدیران و مسئولان ایجاد شود.

فرخزاد خاطرنشان کرد: در تمام دوره‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از مباحث مطروحه از سوی تمام وزرایی که برای گرفتن رأی اعتماد از مجلس معرفی می‌شدند، مربوط به شهرسازی و توجه به موضوعات اجتماعی در این حوزه بوده اما تحقق نیافته است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و استفاده از ظرفیت مهندسان شهرساز در پیاده‌سازی و اعمال مبحث 22 مقررات ملی ساختمان را از اقدامات انجام شده در حوزه تأثیرات اجتماعی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: به دنبال تحقق معادله برد ـ برد میان مردم و مهندسان هستیم و در این صورت انتفاع به مردم و سرمایه‌های ملی کشور می‌رسد که منافع پایدار و باثبات را برای جامعه به دنبال می‌آورد.

در این مراسم حق‌بین نایب رئیس دوم، حمید بدیعی و فرج‌زاده‌ها عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و همچنین مرتضی روزبه استاندار، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و ایوب رحیمی منفرد معاون سیاسی امنیتی وی، اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، نمایندگان سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌های کشور و جمعی از شهرسازان و مهندسان نیز حضور داشتند.


5263069
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است