ورزشی 11:32 - 25 تیر 1399
IOC در پاسخ به نامه کمیته ملی المپیک عنوان کرد، موضوع تغییر رنگ مدال المپیک لندن کمیل قاسمی در حال بررسی است اما قادر نیستیم بازه زمانی دقیق برای اتمام آن اعلام کنیم.

IOC : تغییر رنگ مدال المپیک کمیل قاسمی در حال بررسی است

به گزارش ایسنا و به نقل از  کمیته ملی المپیک، پس از اعلام مثبت شدن تست دوپینگ دارندگان مدال طلا و نقره کشتی آزاد وزن 125 کیلو گرم بازیهای المپیک 2012 لندن، کمیته ملی المپیک در نخستین نامه خود که  چهارم دسامبر2019 یا همان 13 آذر سال 98 به  IOC ارسال گردید خواهان تغییر رنگ مدال کشتی گیر کشورمان شد که در همان تاریخ نیز جواب آن دریافت شد.

 

سپس کمیته ملی المپیک در  تاریخ 27  ژوئن 2020  برابر با 7 تیر 1399 در دومین  نامه  خود به کمیته بین المللی المپیک خواستار تسریع در تخصیص  مدال المپیک کمیل قاسمی در بازیهای المپیک 2012  شد که با توجه به تعطیلی کمیته بین المللی المپیک به دلیل شیوع کرونا و دور کاری کارمندان آن و همچنین اعتراض دو ورزشکار دوپینگی و پروسه زمان بر بودن بررسی شکایت و تست مجدد نمونه آزمایش Bآنها و عدم برگزاری نشست هیات اجرایی IOC به جهت شیوع ویروس کرونا،این امر کمی زمان بر شد اما سرانجام کمیته بین المللی المپیک در پاسخ به نامه دوم کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای چنین عنوان داشت:

جناب آقای/سرکار خانم

ضمن تشکر از ایمیل ارسالی، بابت تاخیر در پاسخ پوزش می خواهیم.

با عنایت به روند داخلی کار در کمیته بین المللی المپیک، باید منتظر تکمیل مراحل تست دوباره ورزشکارانی که مجددا طبقه بندی شده اند بمانیم. پس از تکمیل این پروسه فدراسیون بین المللی طبقه بندی ورزشکاران را رسما اعلام نموده و تصمیم در خصوص تخصیص مجدد مدال ها به هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک ارائه خواهد شد.

به این ترتیب قادر به اعلام یک بازه زمانی دقیق برای اتمام پروسه نمی باشیم اما به کمیته ملی المپیک ایران اطمینان می دهیم که این موضوع(آقای کمیل قاسمی)در حال بررسی است.

با احترام

جسی نومن

 مدیر ارشد پروژه ارتباطات و خدمات بازیهای کمیته های ملی المپیک

انتهای پیام


10619850
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی تاجیکستان با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مقابل افغانستان توانست مجوز حضور در جام جهانی را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از محرومیت و جریمه نقدی رحمان احمدی مربی مس رفسنجان خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای تخلفات تماشاگران تیم شمس آذر قزوین را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت:ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم بدهی به بانک شهر را از طریق ۳/۵میلیون دلار‌ای اف سی تهاتر کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با واگذاری سهام این باشگاه صحبت‌هایی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا به مصاف تیم ملی فوتسال قرقیزستان رفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است