استانی 22:45 - 26 خرداد 1398

بادکنک آرزوها از اهواز در مشهد به پرواز در می آید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» به نویسندگی معصومه عموری و کارگردانی مصطفی بوعذار به عنوان تنها نماینده استان خوزستان از میان آثار متقاضی به چهارمین همایش ملی آسیب های اجتماعی «راه روشن» به میزبانی مشهد مقدس برای اجرا در حضور درمانگران، کارشناسان و پژوهشگران تخصصی آسیب های اجتماعی دعوت شد.

این نمایش با موضوع ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تهاجم شبکه های ماهواره ای و نگاه آسیب شناسانه جامعه به افراد معلول و تکدی گری در مدت زمان ۲۵ دقیقه تولید شده است.

پیش از این نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» همزمان با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال گذشته به مدت یک هفته در سطح شهر اهواز اجرا شده بود و پس از آن در جشنواره منطقه ای تئاتر خلیج فارس مورد استقبال عموم تماشاگران قرار گرفت.

این پروژه نمایشی با حمایت انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و اداره بهزیستی به صورت تخصصی و بر اساس پژوهش های صورت گرفته میدانی تهیه و تولید شده است.

در نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» ایرج قل رومزی هنرمند باتجربه بازی دارد و خانم ها سیما کهریزی و مهین گلگیری بازیسازان این نمایش هستند.

مدیر هماهنگی این نمایش شایان صالحی، موسیقی سید پیام صالحی ریحانی، منشی صحنه امینه حردانی، دستیار کارگردان سید مهدی موسوی و طراح بروشور سید محمد موسوی پارسا هستند.

گروه تئاتر آئین مردم به سرپرستی مصطفی بوعذار یکی از فعالترین گروه های نمایشی خوزستان است که به همراه سایر هنرمندان تئاتر درمانی و پژوهشگران مسائل آسیب های اجتماعی از ۲۸ تا ۳۱ خرداد در مشهد مقدس حضور دارند.


10151463
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است