گوناگون 14:39 - 07 تیر 1396
اولین دوره مشترک آموزشی «تله مدیسین» و «تله فارماسی» به صورت مجازی با ارائه گواهی نامه مشترک از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه کامرینو ایتالیا برگزار می شود.

برگزاری اولین دوره مشترک آموزشی «تله مدیسین» میان ایران و ایتالیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، این دوره مشترک به منظور توسعه دامنه فعالیت های تله مدیسین در سطح کشور و گسترش عدالت اجتماعی در حوزه سلامت برگزار می شود.

هدف از برگزاری این دوره، آشنایی با کاربرد اصلی تله مدیسین، چگونگی استفاده از تله مدیسین در ارائه خدمات سلامت و مشاوره از دور، آموزش های لازم در مورد امنیت اطلاعات، جمع آوری، انتقال و تحلیل داده ها، نرم افزارهای مرتبط، مدیریت پروژه های اجرای تله مدیسین و سایر موارد مرتبط است.

نمایندگان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور می توانند در این دوره حضور یابند.

این دوره مشترک آموزشی به صورت مجازی بوده و از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه کامرینو ایتالیا از ۲۰ تیرماه ۱۳۹۶ توسط دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

این دوره به زبان انگلیسی به صورت ترکیبی شامل دروس آنلاین و آفلاین و همچنین دو بلوک حضوری یک هفته ای در ابتدا و انتهای دوره برای ارائه آموزش های عملی برگزار و پس از موفقیت در آزمون نهایی، گواهینامه شرکت کنندگان از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه کامرینو ایتالیا صادر خواهد شد.

فارغ التحصیلان این دوره قادر خواهند بود در طراحی، راه اندازی و استقرار سامانه ها و فرایندهای تله مدیسین در مراکز درمانی فعالیت کنند.


9210115
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است