ورزشی 13:53 - 24 مهر 1397
یک بازیکن باشگاه اکسین البرز می‌گوید نمی‌دانستیم حضور فیروز کریمی در تمرینات اکسین این اندازه حاشیه ایجاد می‌کند.

بازیکن اکسین: فکر نمی‌کردیم حضور فیروز کریمی حاشیه‌ساز شود

سید محسن حسینی، بازیکن باشگاه اکسین البرز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط باشگاه و حاشیه‌هایی که چند وقتی است در تیم وجود دارد گفت: تیم ما چهار هفته است که نتیجه بد گرفته‌ است. با توجه به نفرات و پتانسیلی که تیم دارد، انتظار از باشگاه بالاست. ولی اوضاع بدین منوال نخواهد ماند. آن موقع که ما در سه بازی اول توانستیم سه برد و ۹ امتیاز بدست آوریم، همه گفتند این تیم از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است. ولی به طور کلی در حال حاضر منکر نتایج و شرایط بد اکسین در این چند هفته اخیر نیستم اما با توجه به افراد با تجربه‌ای که در باشگاه وجود دارد و کادر فنی خوبی که ما داریم، تدابیری خواهند اندیشد که از بحران رد شویم و در شرایط مناسب قرار گیریم. در هفته آتی که مقابل مس رفسنجان بازی داریم ما محکوم به برد هستیم. نه این بازی بلکه تمام بازی دیگر را محکوم به برد هستیم.

او ادامه داد: علاقه‌ی خاصی به آقای کمالوند داریم و رابطه‌ی استاد و شاگردی بین‌مان وجود دارد و این موضوع باعث شده تا وی یک‌سری از بازیکنان خاص را دور هم جمع کند. همین عوامل موجب می‌شود که کار برای ما سخت‌تر شود و ما عزم‌مان را جزم کنیم و پرتلاش‌تر از گذشته بتوانیم به سرمنزل مقصود برسیم.

او درباره حضور فیروز کریمی در تمرینات اکسین البرز و شایعه سرمربی شدن او در اکسین گفت: باشگاه اگر بخواهد مربی را بازخواست کند یا جابه‌جایی نیرو داشته باشد این کار در حیطه مدیرعامل یا مالک باشگاه است. من درباره این مساله اطلاعات چندان دقیقی ندارم. شاید حضور ایشان در تمرینات کرج باشگاه این شائبه را به وجود آورد و باعث ایجاد شایعه سرمربی شدن آقای کریمی در اکسین شود. ایشان به حکم پدر بالا سر تمرین ما آمده‌اند و بدون هیچ  حاشیه‌ای از نزدیک تمرین تیم ما را مشاهده کردند و ما نمی‌دانستیم این باعث ایجاد حاشیه می‌شود. ایشان محقق فوتبال هستند. اگر آقایی بخواهد سر تمرین باشگاه استقلال و پرسپولیس و یا تیم‌ ملی بروند، ما باید بگوییم که ایشان قرار است سرمربی این تیم‌ها شوند؟ شاید آقای کمالوند خودشان به شخصه ایشان را دعوت کردند تا از نکات و راهنمایی‌های ایشان استفاده کند.

حسینی درباره برگزار شدن تمرین باشگاه در پنچ صبح توسط فراز کمالوند گفت: این مساله کاملا در حیطه سرمربی و باشگاه است که شما پنج صبح سر تمرین بیاید یا دوازده شب موظف به حضور در تمرین باشید. ما چون طبق قرارداری که با باشگاه می‌بندیم، تماما در اختیار باشگاهیم چه در تمرین و چه در میدان مسابقه. این مساله شاید به نوعی جنبه‌ی تنبیهی داشت تا مشخص شود که یک نفر از ناکامی‌های باشگاه نیست که ضرر می‌کند. ما در ارودهای آماده‌سازی‌مان هم شش صبح تمرین داشتیم ولی منکر این نمی‌شوم که با این کار به ما تذکر جدی به خاطر ناکامی‌مان داده شد.

این بازیکن باشگاه اکسین البرز در پایان گفت: تیم در سلامت کامل به سر می‌برد و امیدوارم که با یک نتایج خوب در بازی‌های آتی بتوانیم در مسیر موفقیت قرار گیریم.

انتهای پیام


9944408
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است