استانی 16:35 - 01 اردیبهشت 1393
برای رفع مشکلات درمانی مناطق محروم استان صورت می‌گیرد؛
رییس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از انجام اقداماتی در راستای پرداخت حقوق ثابت به منظور جذب پزشک برای اعزام به مناطق محروم استان در سال جاری خبر داد و گفت: کمبود پزشک در مناطق محروم باعث ایجاد مشکلات زیادی برای مردم این مناطق شده است که پیش بینی می شود این مشکل با پرداخت حقوق ثابت به پزشکان اعزامی به این مناطق رفع شود.

جذب پزشک در چهارمحال و بختیاری با حقوق ثابت

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- مرتضی هاشم زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با تبریک آغاز هفته سلامت، به اهمیت تحقق مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در ارتقای سطح خدمات بهداشتی در سطح کشور، افزود: با تحقق اعتبارات در راستای ارتقای سطح خدمات بهداشتی در سطح کشور، هفت بسته تعرف شده از 15 اردیبهشت امسال در بخش درمان و بهداشت اجرا می شوند.

میزان پرداختی بیماران به بیمارستان های وابسته به وزارت درمان کاهش می‌یابد

وی از کاهش میزان پرداختی از جیب بیماران بستری در بیمارستان های وابسته به وزارت درمان خبر داد و تصریح کرد: حداکثر پرداختی فرد به بیمارستان به 10درصد کاهش می‌یابد، همچنین برای بیمه شدگان روستایی این میزان به 5 درصد می‌رسد.

هاشم زاده از انجام اقداماتی در راستای پرداخت حقوق ثابت به منظور جذب پزشک به مناطق محروم استان خبر داد و گفت: کمبود پزشک در مناطق محروم باعث ایجاد مشکلات زیادی برای مردم این مناطق شده است که پیش بینی می شود این مشکل با پرداخت حقوق ثابت به پزشکان اعزامی به این مناطق رفع شود.

وی با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بیمارستان‌های وابسته به وزارت درمان در استان، اظهار کرد: در استان به علت کمبود پزشک متخصص به ویژه متخصص غدد، زمان ویزیت بیماران کم است‌ که می‌طلبد با جذب پزشکان متخصص در این بیمارستان‌ها و با صرف وقت بیشتر برای بیماران در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به بیماران بستری گام برداشت.

مشکلات بیماران خاص با پوشش خدمات بیمه‌ای رفع می شود

هاشم زاده به مشکلات مالی بیماران سرطانی و صعب العلاج در استان اشاره و تصریح کرد: این بیماران نباید غیر از رنج بیماری دغدغه مالی درمان را نیز داشته باشند که باید با پوشش خدمات بیمه‌ای مشکلات مالی برای درمان و تهیه داروی این بیماران برطرف کرد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی این دانشگاه خاطرنشان کرد: با وجود این مشکلات خوشبختانه در سال گذشته این دانشگاه توانست داروی مورد نیاز استان را تامین کند.

انتهای پیام


3540778
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است