استانی 17:55 - 11 خرداد 1399
نماینده مردم قزوین در مجلس:
ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کم‌کاری‌های صورت گرفته توقع مردم از نمایندگان خویش بسیار زیاد است و ضروری است نمایندگان با تمام قوا در مسیر خدمت به مردم قدم بردارند.

نمایندگان مجلس با تمام قوا در مسیر خدمت به مردم قدم بردارند

دکتر فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، در نشست شورای مشورتی که با حضور بزرگان و چهره‌های شاخص جریان انقلابی استان برگزار شد، گفت: در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، نمایندگان جریان انقلابی حضور چشمگیری دارند که می‌تواند زمینه خدمت هر چه بیشتر به مردم را فراهم کند.

وی افزود: حضور بزرگان جریان انقلاب اسلامی استان، در جلسه شورای مشورتی یک نماینده مجلس بسیار ارزشمند است لذا تلاش می‌کنم اعتماد بزرگان به اینجانب به بهترین نحو پاسخ داده شود.

محمدبیگی تصریح کرد: بعد از انتخاب اینجانب به عنوان نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز تلاش کردم وابسته به هیچ فردی نباشم، ازاین‌رو دفتر نمایندگی خود در قزوین را در محلی نزدیک به مناطق کم برخوردار انتخاب کردم تا راه دسترسی مردم با دفتر اینجانب هموار باشد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنم تا در دفتر خویش، پیگیر مشکلات و دغدغه‌های مردم باشم، عنوان کرد: با توجه به کم‌کاری‌های صورت گرفته توقع مردم از نمایندگان خویش بسیار زیاد است و ضروری است نمایندگان با تمام قوا در مسیر خدمت به مردم قدم بردارند.

در این مراسم علی صادقی نیارکی، به‌عنوان مسئول دفتر دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز معرفی و حکم مسئولیت وی اعطا شد.

علی صادقی نیارکی از جمله افراد باتجربه و فعال استان است که در سوابق مسئولیتی وی می‌توان به عضویت در شورای جهاد سازندگی قزوین، بخشدار و معاون فرمانداری در استان گیلان، فرماندار شهرستان بروجن در چهارمحال و بختیاری، مدیرکل اداره پست در استان‌های چهارمحال و بختیاری و کردستان، فرماندار شهرستان تاکستان و نماینده مردم قزوین در پارلمان محلی در دور چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد.

صادقی نیارکی در مراسم معارفه خود در سخنانی کوتاه گفت: تلاش می‌کنم تا در کنار دکتر فاطمه محمدبیگی، منتخب نخست مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در مسیر خدمتگذاری به مردم قدم بردارم.

وی افزود: برای موفقیت در این مسئولیت نیازمند راهنمایی و مساعدت تمامی بزرگان و معتمدین و نخبگان شاخص استان هستم.

رئیس دفتر دکتر محمدبیگی تصریح کرد: از خداوند بزرگ می‌خواهیم در این مقطع حساس یاری‌گر ما بوده و کمک کند تا بعد از اتمام این مسئولیت بزرگ زیر دِین کسی نباشیم.

انتهای پیام


10555006
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است