استانی 14:32 - 25 مرداد 1399

دریانوردان بوشهری بی گُدار به آب نزنند

فرج‌الله شکوهی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود از ظهر امروز (شنبه) تا سه‌شنبه، در برخی ساعات روز به سبب وزش باد به نسبت شدید و گاهی شدید، خلیج‌فارس و سواحل استان به تناوب مواج باشد.

وی افزود: بر این اساس امروز در سواحل شمالی و مرکزی (بندر دیلم تا مُطاف)، در ساعاتی از عصر و شب ارتفاع موج به ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر می‌رسد و فردا (یکشنبه ۲۶ مرداد) ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر می‌رسد.

شکوهی پور ادامه داد: ارتفاع موج دوشنبه (۲۷ مرداد) در سواحل مرکزی و جنوبی (لاور ساحلی تا عسلویه) در بعدازظهر تا اواخر شب ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود و سه‌شنبه (۲۸ مرداد) در سواحل شمالی، مرکزی و جنوبی استان به ۹۰ تا ۱۵۰ و گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه در این مدت از ترددهای دریایی غیرضروری تا حد امکان خودداری شود، گفت: آسمان تا پیش از ظهر فردا، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد خواهد بود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد، در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان بیشتر شمال غربی تا غربی و در نواحی جنوبی بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و در برخی ساعات تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی پور اضافه کرد: ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فرا ساحل گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.


10668024
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است