استانی 13:17 - 04 مرداد 1393
واحدی:
ساری - خبرگزاری مهر: فرماندار ساری  بر ساماندهی ترافیک در شهرستان تاکید کرد و گفت: این ساماندهی نیازمند برنامه ریزی دقیق و فرهنگ سازی گسترده ای است. 

ساماندهی ترافیک ساری نیازمند برنامه ریزی دقیق است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واحدی پیش از ظهر شنبه جلسه شورای ترافیک شهرستان ساری افزود : برگزاری جلسات شورای ترافیک نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیک و بهبود عبور و مرور دارد.

وی در ادامه افزود: آحاد مردم باید در پروژهای شهری مشارکت داشته باشند تا رضایت مردمی با حفظ قواعد فنی و تخصصی محقق شود، همچنین باید مسائل پیوست اجتماعی داشته باشد و اگر اشکالاتی در این زمینه وجود داشته باشد با این نگاه مرتفع شود.
 
وی در ادامه گفت:بدون تردید کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی و پایدار سازی آن نیازمند تلاش جدی و بی وقفه ، عزم همگانی و از همه مهمتر به کار گیری ساز و کار مدیریتی است
 
واحدی افزود : اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک در کوتاه ترین زمان نشان از فعالیت اعضای آن بوده و این مهم زمینه را برای کاهش ترافیک و  تصادفات فراهم می سازد .
 
فرماندار مرکز استان  خاطر نشان ساخت : شناخت نقاط حادثه خیز و تامین روشنایی معابر و خیابانها و بررسی کارشناسانه آنها عواملی هستند که به ترافیک شهری و کاهش تصادفات کمک می کنند.
 
در این جلسه موضوعات ترافیکی شهرستان مطرح و مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد به منظور ارتقای ایمنی ترافیکی سطح شهر نسبت به اجرای تصمیمات اتخاذ شده توسط دستگاههای مربوط اهتمام لازم به عمل آید.

4329648
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است