استانی 23:37 - 02 مهر 1399
ایسنا/سیستان و بلوچستان همزمان با سومین روز از گرامی داشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در دانشکده صنعت و معدن خاش سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

راه اندازی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در دانشکده صنعت و معدن خاش

رئیس دانشکده صنعت و معدن خاش گفت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی غیور مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی افزودند.

محمد حسین دهقان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با همکاری امور فرهنگی دانشکده صنعت ومعدن  و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خاش در محل این دانشکده راه اندازی شده است. 

دهقان با اشاره به محتوای نمایشگاه کتاب دفاع مقدس خاطر نشان کرد: موضوع و محتوای کتاب ها زندگی نامه شهدا و خاطرات رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی بوده که این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع  مقدس برای بازدید علاقمندان دایر است.

رئیس دانشکده صنعت و معدن خاش در پایان تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.

انتهای پیام


10731423
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است