استانی 23:03 - 29 دی 1398

انعقاد قرارداد مشارکت ساخت ایستگاه اتوبوس در یزد به روش جدید

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا قمی در حاشیه دویست و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارداد مشارکت در ساخت، نصب، راه اندازی و نگهداری از ۲۰ ایستگاه اتوبوس شهر یزد به روش B.O.T به تصویب رسید.

وی بیان کرد: این قرارداد به همراه بهره برداری و نگهداری از شش تابلوی تبلیغاتی شهرداری به مدت ۴۸ ماه بر اساس خدمات ابلاغی در انجام مشارکت فی مابین خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر یزد عنوان کرد: آورده مشارکت کننده در اجرای طرح ۱۱ میلیارد ریال خواهد بود و ایستگاه‌ها بر اساس طرح، شرح خدمات و نقشه مورد تأیید شهرداری اجرا می‌شود.

قمی در مورد قرارداد B.O.T بیان کرد: به قراردادهای ساخت، بهره برداری، انتقال و واگذاری گفته می‌شود که در این نوع از قراردادها، شرکت یا مجموعه‌ای از شرکت‌ها پس از اخذ امتیاز، پروژه‌های سنگین مالی را اجرا خواهند کرد که اینگونه شرکت‌ها پس از طی شدن بازه زمانی محدودی از پروژه‌های مذکور نفع خواهند برد و سپس پروژه را به طوری که امکان فعالیت کامل بر روی آن وجود داشته باشد به صورت بلاعوض آن را به طرف دیگر واگذار می‌کنند که اغلب طرف دیگر دولت و یا شرکت‌های خصوصی وابسته به دولت است.


10353020
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است