گوناگون 16:25 - 30 تیر 1398
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ خدماتی در حوزه دیجیتال و هوشمند به مخاطبان ارائه کرده است.

نگاهی به خدمات دیجیتالی و هوشمند ارائه‌ شده در الکامپ ۲۰۱۹

به گزارش ایسنا، شرکت‌ها در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ آخرین دستاوردهای خود در دنیای دیجیتال را ارائه می‌دهند تا مشتریان با خدمات آن‌ها آشنا شوند. در ادامه نگاهی به چند مجموعه حاضر در الکامپ امسال خواهیم داشت.

*ارتقا امنیت سازمان‌ها

نادری، مدیرعامل شرکت بهین راهکار پیشرو در حاشیه الکامپ ۹۸، اظهار کرد: این مجموعه یکی از شرکت‌های عضو هلدینگ بهین راهکار است که عمده فعالیت‌های آن ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات با تمرکز بر زیرساخت‌های امنیتی است.

وی افزود: این هلدینگ مجموعه‌ای ۱۰ ساله است که برای اولین بار در ایران برخی خدمات در حوزه امنیت را به سازمان‌ها ارائه می‌دهد. این مجموعه برای اولین بار بحث SOC بانکی را مطرح کرد آن‌هم به‌عنوان یکی از راهکارهای حوزه کسب‌وکار امنیت که به‌شدت مورد استقبال قرار گرفت و جایزه SOC بانکی از بانک مرکزی را از آن خود کرد. همچنین این مجموعه برای بار اول سامانه شهپاد را در ایران ارائه کرد.

امسال این مجموعه پلتفرم امنیتی پرسروشن را برای اولین بار در کشور ارائه کرد که به سازمان‌ها کمک می‌کند زیرساخت‌های امنیتی خود را مبتنی بر یک نقشه راه امن ایجاد کنند.

ماهیت این مجموعه مبتنی بر تحقیق و توسعه در حوزه امنیت است. این شرکت با توجه به دانش‌بنیان بودن از پایان‌نامه‌های تحقیقاتی و دکترا حمایت می‌کند.

*بیدود نسل جدید دوچرخه‌های هوشمند

علیرضا تندرو سرپرست دیجیتال مارکتینگ شرکت بیدود نیز در الکامپ ۹۸ بیان کرد: این مجموعه تنها ارائه‌ دهنده سرویس اشتراکی دوچرخه‌های هوشمند در ایران است که این دوچرخه‌ها مبتنی بر نسل ۴ دوچرخه‌های هوشمند در دنیا است.

وی افزود: این دوچرخه‌ها بر اساس اینترنت اشیا فعال است و کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن نزدیک‌ترین دوچرخه به خود را پیدا کرده، پس از عضویت، قفل آن را باز کرده و از آن استفاده کنند.

این مجموعه با هدف آشنایی بیشتر مردم با بیدود در الکامپ ۹۸ حضور پیدا کرده است. استقبال از این سامانه بسیار زیاد بوده و این موضوع می‌تواند به کاهش آلودگی شهر کمک کند.

پیشنهاد ویژه بیدود در الکامپ ۹۸ برای کاربران ۲۰ سفر رایگان است؛ زیرا برای استفاده از این مجموعه هزینه اولیه به‌عنوان ودیعه و همچنین هزینه بیمه دریافت می‌شود. از نگاه بیدود هر نیم ساعت دوچرخه‌سواری یک سفر محسوب می‌شود. در واقع در این نمایشگاه ۱۰ ساعت سفر به مشتریان هدیه داده می‌شود. همچنین در محوطه نمایشگاه دوچرخه‌سواران منتخب عصر جدید برای بازدیدکنندگان برنامه اجرا می‌کنند.

*ارائه سرویس‌هایی به‌روز در ابرزس

سیدمحسن سید صالحی؛ مدیرعامل ابرزس نیز در این نمایشگاه با اشاره به قابلیت‌های مجموعه خود بیان کرد: این شرکت در زمینهٔ رایانش ابری ورود پیدا کرد تا سرویس‌های لازم را ارائه دهد.

وی افزود: این مجموعه از سال ۹۳ سرویس ۲۴ در ۷ را راه‌اندازی کرد که در آن زیرساخت اولیه ابر در اختیار افراد قرار می‌گرفت. از آن زمان تا به امروز سرویس‌های زس هر روز در حال بهبود است و تنوع آن‌ها را افزایش می‌دهد. به‌ نحوی‌ که امروز با انواع سرویس‌هایی که شرکت‌های تراز اول دنیا ارائه می‌دهند در الکامپ ۹۸ شرکت کرده است.

VPS و VPC ابری دو سرویس شناخته‌ شده این مجموعه هستند. این سرویس‌ها با هر مدل محاسبه قیمت در جهان قابل‌ ارائه است. از دیگر سرویس‌های این مجموعه درایور ابری برای استوریج فایل‌ها است. بستر جدیدی که این مجموعه در الکامپ ارائه کرد سکوی ابری است که فرآیند کامل CICV را ارائه می‌دهد. سرویس دیگر JPU ابری بود که چندی پیش رونمایی شد. همچنین این مجموعه بیگ دیتا ابرزس را در نمایشگاه ارائه کرده که این سرویس برای دانشجویان بسیار کاربرد دارد.

این شرکت جزو شرکت‌های دانش‌بنیان است و به‌صورت خصوصی فعالیت دارد.

انتهای رپرتاژ خبری


10184228
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است